• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5659 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲ دي

ويژه

اختصاص ۴۰۰ ميليارد تومان  جهت توسعه بازآفريني شهري استان مركزي

رييس اداره بازآفريني شهري و مسكن اداره كل راه و شهرسازي استان مركزي از تصويب اعتبار ۴۰۰ ميليارد تومان جهت توسعه محلات هدف بازآفريني شهري استان خبر داد.  به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي (استان مركزي)، اكبر حسيني، رييس اداره بازآفريني شهري و مسكن اداره كل راه و شهرسازي استان مركزي گفت: پس از برگزاري جلسات متعدد توسط اداره برنامه‌ريزي مسكن و بازآفريني شهري اداره كل راه و شهرسازي، با احصاي آخرين آمار جمعيتي مناطق هدف و پيگيري‌هاي انجام شده از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان و اداره كل امور مالياتي استان مركزي و با استناد به بند «ب» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از محل عوارض ماده ۳۹ قانون ماليات بر ارزش افزوده و نحوه ارايه پروژه‌هاي مورد نظر در سكونتگاه‌هاي غيررسمي استان مورد بررسي و تصويب قرار گرفت. وي ادامه داد: در نهايت مشكلات پروژه‌هاي شهر اراك و ساوه با هدف ساماندهي سكونتگاه‌هاي مذكور اعم از مسجد، مدرسه، زيرساخت‌هاي فرهنگي و هنري،... و ساير تاسيسات شهري نيازسنجي شد.

اهميت بازرسي از روند گازرساني

احمدي، مدير سازمان بازرسي استان چهارمحال و بختياري گفت: عملكرد مناسب شركت گاز استان در خصوص فرآيندها و خدمات‌رساني به مردم استان قابل ستايش و طلايه‌دار است . وي در جلسه مديريت سوخت‌رساني زمستان به تشريح بازرسي دقيق شركت گاز استان با اكيپ همراه پرداخت و گفت: اين بازرسي‌ها بهبود كارايي و بهينه‌سازي مصرف گاز طبيعي و اجتناب از ناترازي در استفاده از اين منبع انرژي حياتي را تضمين مي‌كند.
 اهميت اولين بازرسي از سمت سازمان بازرسي از عملكرد شركت گاز استان چهارمحال و بختياري در خصوص بهينه مصرف گاز طبيعي آشكارسازي و رفع نقاط ضعف در سيستم‌ها و فرآيندهاي مربوط به توزيع و مصرف گاز است. اين بازرسي با كنترل و مميزي از نحوه استفاده از گاز طبيعي در صنايع، شركت‌ها، ادارات و خانوارها مي‌تواند به شناسايي منابع تلف شده و همچنين نظارت بر رعايت مقررات و استانداردهاي مصرف اقتصادي و بهينه گاز موجود در كشور كمك كند. در مورد ناترازي در استفاده از گاز طبيعي نيز، بازرسي‌ها اهميت بسياري دارند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون