• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5669 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۳ دي

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

حمام آفتاب رونالدو كنار جورجينا قبل از تقابل با مسي

كريستيانو رونالدو با آفتاب گرفتن در كنار شريك جورجينا رودريگز، خود را براي ديدار مجدد با ليونل مسي آماده مي‌كند. آخرين رقص النصر مقابل اينتر ميامي در دستور كار CR7 قرار دارد.
به گزارش اعتمادآنلاين، كريستيانو رونالدو از فرصت استفاده مي‌كند و پيش از ديدار مجدد با ليونل مسي، در حالي كه با شريك زندگي خود جورجينا رودريگز آفتاب مي‌گيرد، استراحت مي‌كند. اين روزها ستاره پرتغالي در حال لذت بردن از تعطيلات نيم فصل خود است. مسي نيز در ايام سال جديد ميلادي در حال استراحت است. در عين حال شمارش معكوس براي قرار ملاقات دوستانه اين دو در رياض آغاز شده است. فوق ستاره پرتغالي بعد از شروع نيم‌فصل ليگ عربستان كه مصادف شده با جام ملت‌هاي آسيا از تعطيلات در عربستان لذت مي‌برد. او قرار نيست تا زماني كه در تاريخ اول فوريه در رقابت دوستانه جام رياض با تيم MLS اينتر ميامي روبه‌رو شود، به ميادين بازگردد.
در آن مسابقه، رقباي ابدي يعني رونالدو و مسي در «آخرين رقص» خود شركت خواهند كرد و اين زوج آماده هستند تا براي اولين‌بار در سطح باشگاهي از زمان رقابت‌هاي منظم خود در رئال مادريد و بارسلونا، در يك زمين بازي كنند.
مسي نيز در حال حاضر از تعطيلات خود لذت مي‌برد. او در دوران تعطيلات ليگ ‌ام‌ال‌اس به زادگاهش آرژانتين بازگشته است.  اما رونالدو از اين فرصت براي بازگشت به خانه بهترين استفاده را كرده است. اين مرد 38 ساله تصاويري از صرف غذا با جورجينا به اشتراك گذاشت.
رونالدو در سال 2023 بيش از هر بازيكن ديگري گلزني كرد. او با 54 گل در طول بازي‌هايش براي باشگاه و كشور بهترين گلزن سال لقب گرفت. او اميدوار است كه در سال جديد نيز گل‌هاي بيشتري به ثمر برساند. مسي همچنين در 36 سالگي هيچ نشانه‌اي از كاهش سرعت خود را نشان نمي‌دهد و انتظار مي‌رود دو بازيكن بزرگ تاريخ براي مدتي در اين دو تيم يعني النصر و اينتر ميامي بازي كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون