• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5677 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۳ دي

در پي درگذشت حاج شيخ محسن علي نجفي انجام شد

پيام تسليت رهبر انقلاب به علما و حوزه‌هاي علميه پاكستان

رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي ارتحال عالم بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمين حاج شيخ «محسن علي» نجفي را به علما و حوزه‌هاي علميه پاكستان تسليت گفتند.
متن پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به اين شرح است: « بسم‌الله الرحمن الرحيم. انا لله و انا اليه راجعون. خبر ارتحال عالم بزرگوار و خدوم مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمين جناب حاج شيخ محسن علي نجفي‌طاب‌ثراه موجب تاثر و تاسف گرديد. اينجانب فقدان اين عالم محترم را به علماء و حوزه‌هاي علميه پاكستان، خانواده و دوستداران ايشان مخصوصا شيعيان محترم «بلتِستان» تسليت گفته و از خداوند شكور براي اين عالم وارسته غفران واسعه و علو درجات و براي بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم. 
والسلام عليكم و رحمه‌الله و بركاته. سيدعلي خامنه‌اي ۲۰ دي ماه ۱۴۰۲ » آيت‌الله محسن علي نجفي از علما و مفسران برجسته شيعه در پاكستان بود كه تحصيلات خود را در نجف و در محضر اساتيدي همچون مرحوم آيت‌الله خوئي و شهيد آيت‌الله محمدباقر صدر گذراند. وي موسس حوزه‌هاي علميه «جامعه اهل‌البيت» و «جامعه الكوثر» و رييس شوراي عالي مجمع اهل‌البيت عليهم‌السلام در پاكستان و بنيانگذار سيستم آموزشي اسوه و چند دانشكده خصوصي در اين كشور بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون