• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5691 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۰ بهمن

حمله آتشين محمد بنا به وزير ورزش

توانمندي‌اش سرگرم كردن چند دانش‌آموز است!

سرمربي سابق تيم ملي كشتي فرنگي واكنش تندي به غيبت در مراسم سده المپيك داشته است.
كميته ملي المپيك از محمد بنا و كوروش باقري به عنوان ليدرهاي فني پرافتخارترين تيم‌هاي ملي ايران در كاروان ۲۰۱۲ لندن براي حضور در همايش و مراسم سده المپيك كه چند روز پيش در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، دعوت به عمل نياورد.
در همين رابطه محمد بنا، سرمربي سابق تيم ملي كشتي فرنگي با انتشار استوري در اينستاگرامش به مسوولان ورزش كشور و شخص وزير ورزش انتقادهاي تندي را مطرح كرد.
محمد بنا نوشت: «بنده دعوت نبودم، اگر دعوت مي‌شدم هم قدم در چنين مجلسي كه ميزبانش وزير ورزش، كسي كه توانمندي‌هايش سرگرم كردن چند دانش‌آموز در حياط دبستان است و در قواره بحث در مورد المپيك نيست، نمي‌گذاشتم. من به عنوان يك آدم عادي هم هيچ تمايلي به ديدن ايشان ندارم ولو در كوچه و خيابان. من در اين دوره يك‌بار به اين دست مراسم رفتم آن‌هم به اجبار! دولتي كه محمد نصيري اسطوره صد سال اخير وزنه‌برداري جهان را تنها رها كرده و هر از گاهي چند در مراسم تشريفاتي و سمبليك از اعتبار ايشان براي وجاهت خودش خرج مي‌كند به چه دردي مي‌خورد؟ هنر دولتمردان ما اين است كه بعداز مرگ طرف هر هفته برايش مراسم مي‌گيرند، كتابش را چاپ مي‌كنند، از صدايش رونمايي مي‌كنند و... وقتي ورزش به نااهلش سپرده مي‌شود، نتيجه اين است كه سال به سال تعداد سهميه‌هاي المپيك كم و كمتر مي‌شود و اميد كاروان هم معطوف مي‌شود به يكي، دو تا رشته خاص! ولله كه ما غير از شوآف، تزوير و ريا چيزي نديديم از شما.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون