• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5694 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۱۴ بهمن

اعتماد آنلاين گزارش مي‌دهد

گوارديولا به بارسا بر مي‌گردد؟

آيا پپ گوارديولا مي‌تواند به عنوان جانشين ژاوي به بارسلونا بازگردد؟ از خوان لاپورتا در نيوكمپ در مورد بازگشت سرمربي منچسترسيتي به خانه كه اخير سه‌گانه را برنده شده است، سوال شد.
به گزارش اعتمادآنلاين، پپ گوارديولا براي هميشه با بارسلونا همراه خواهد بود، اما خوان لاپورتا نمي‌تواند او را در سال 2024 به عنوان جانشين ژاوي به نيوكمپ ببيند.
آبي‌اناري‌ها تابستان امسال خود را در بازار جذب سرمربي جديد خواهند يافت. اين به اين دليل است كه ژاوي، اسطوره باشگاه، كه فصل گذشته قهرماني لاليگا را به دست آورد، اعلام كرد كه پس از تلاش براي ارايه عملكرد و نتايج ثابت در فصل  2024-2023، از سمت خود كناره‌گيري مي‌كند.
نامزدهاي مختلفي براي پر كردن اين پست برجسته مطرح شده‌اند، از ژوزه مورينيو گرفته تا هانسي فليك، اما گوارديولا انتخاب محبوبي در ميان هواداران سختگير كاتالاني خواهد بود. با اين حال، او تا سال 2025 با غول ليگ برتر يعني منچسترسيتي گره خورده است و لاپورتا در پاسخ به اين سوال كه آيا شانسي وجود دارد كه اين مربي كاتالاني به خانه معنوي خود بازگردد، به RAC1 گفت: «او با منچسترسيتي قرارداد دارد و او به قراردادها احترام مي‌گذارد. من اغلب با او صحبت مي‌كنم و مي‌دانم كه باشگاه در مورد او چه فكر مي‌كند.»
بارسلونا در انتصاب بعدي خود عجله نخواهد كرد، زيرا ژاوي قرار است فصل را به پايان برساند، حتي اگر موفقيت در بازي‌هاي بزرگ دست نيافتني باشد. لاپورتا افزود: مي‌خواهم ژاوي تا پايان فصل ادامه دهد. اگر او تا آخر ادامه دهد، به خودش بستگي دارد. من قصد ندارم او را هر چه باشد اخراج كنم. او لياقتش را ندارد، او سزاوار اين است كه به او اعتماد كنيم. ما در ليگ وقفه ايجاد نمي‌كنيم، در ليگ قهرمانان با ناپولي روبه‌رو مي‌شويم، اما ژاوي بسيار با انگيزه است. من در مورد ژاوي و انگيزه و تعهد بازيكنان شكي ندارم. ژاوي صادق است و اگر فرمول كار نمي‌كند، او اين را مي‌گويد.
بارسا در لاليگا در رده چهارم جدول قرار دارد، با 10 امتياز اختلاف نسبت به رقيب ال‌كلاسيكويي‌اش يعني رئال‌مادريد كه در قله قرار دارد. اين تيم پيش از بازي در مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه بازي در ليگ دارد شامل سفر به آلاوس در روز شنبه. سپس روز 21 فوريه بازي اين تيم مقابل آبي‌پوشان بندر ناپل در دور رفت به انجام خواهد رسيد؛ رقابتي كه از اهميتي حياتي براي هواداران بارسلونا برخوردار است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون