• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5738 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۷ فروردين

برنامه کامل فرنگی‌کاران ایران در قهرمانی آسیا

کشتی‌گیران کشورمان امروز به روی تشک می‌روند

مراسم قرعه‌کشی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شنا ختند .
رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات ۵وزن نخست آغاز می‌شود. برنامه این مسابقات به وقت ایران به شرح زیر است: 
امروز و از ساعت ۹ تا ۱۲ رقابت‌های مقدماتی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ و از ساعت 30 :‌15 تا 30  :‌18 مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار می‌شود. 
فردا و از ساعت ۹ تا ۱۲ مسابقات مقدماتی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ و از ساعت 30  :‌15 تا 30 :‌18 مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم برگزار می‌شود. 
در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان سجاد البیدهان از عراق و آرجون حالاکورکی از هند می‌رود.
در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین‌تایپه کشتی می‌گیرد.
در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کرار البیدهان از عراق و اومش از هند می‌رود.
در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی‌لی از چین می‌رود.
در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جی لنگ از چین و العبید از سوریه پیکار می‌کند.
در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد.
در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره‌جنوبی می‌رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان گانبولد از مغولستان و آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبدی کودیر جلیل اف از ازبکستان و بالتمونخ از مغولستان می‌رود.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام جان رحمت اف از ازبکستان و سینگ میهار از هند مصاف می‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون