• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5744 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۳ ارديبهشت

رهبر انقلاب در ديدار فرماندهان عالي نيروهاي مسلح :

نیرو‌های مسلح چهره خوبی از اقتدار به نمایش گذاشتند

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر ديروز يكشنبه در ديدار جمعي از فرماندهان عالي نيروهاي مسلح ضمن قدرداني صميمانه از تلاش‌ها و موفقيت‌ها در قضاياي اخير، تاكيد كردند: به‌لطف خداوند نيروهاي مسلح چهره خوبي از توانايي‌ها و اقتدار خود و همچنين يك چهره ستودني از ملت ايران به نمايش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ايران در عرصه بين‌المللي را به اثبات رساندند.
فرمانده كل قوا ضمن تبريك روز ارتش و همچنين سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، با تاكيد بر اينكه دستاوردهاي اخير نيروهاي مسلح موجب ايجاد احساس شكوه و عظمت درباره ايران اسلامي در چشم جهانيان و ناظران جهاني شده است، افزودند: موضوع تعداد موشك‌هاي شليك شده و يا موشك‌هاي به هدف اصابت كرده كه طرف مقابل بر روي آنها متمركز شده، موضوع دست دوم و فرعي است، موضوع اصلي ظهور قدرت اراده ملت ايران و نيروهاي مسلح در عرصه بين‌المللي و اثبات آن است، كه ناراحتي طرف مقابل نيز از همين موضوع است.
رهبر انقلاب اسلامي با قدرداني از لحاظ شدن تدبير در اقدامات نيروهاي مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزينه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است كه با تدبير، از هزينه‌ها كاسته و بر دستاوردها افزوده شود و اين كاري است كه نيروهاي مسلح در حوادث اخير به خوبي انجام دادند. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با قدرداني از تلاش‌ها و فعاليت‌هاي سپاه، ارتش و نيروي انتظامي، نيروهاي مسلح را به استمرار تلاش و حركت براي مواجهه با دشمني‌ها و دشمن‌ها با تكيه بر نوآوري و ابتكار توصيه و خاطرنشان كردند: يك لحظه هم نبايد متوقف شد زيرا توقف به معناي عقبگرد است، بنابراين بايد نوآوري در تسليحات و شيوه‌ها و همچنين شناخت روش‌هاي دشمن همواره در دستور كار باشد.
ايشان با تاكيد براينكه حيثيت ملت ايران بايد در چشم دنيا برجسته باشد، افزودند: ضمن شناسايي استعدادها و نيروهاي توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسن‌ظن داشته باشيد و به او توكل كنيد و بدانيد كه وعده خداوند در دفاع از مومنين حتمي و تخلف‌ناپذير است.
رهبر انقلاب اسلامي در اين ديدار همچنين تشكر ويژه‌اي از خانواده‌هاي فرماندهان و رده‌هاي مختلف ارتش، سپاه و نيروي انتظامي داشتند و خاطرنشان كردند: بار اصلي زحمات بردوش همسران و فرزندان نيروهاي مسلح است كه سختي‌ها را تحمل مي‌كنند.
در اين ديدار سردار سرلشكر باقري رييس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به تحولات بزرگ سال ۱۴۰۲ و همچنين هفته‌هاي آغازين سال ۱۴۰۳ از جمله عمليات «توفان‌الاقصي» و عمليات «وعده صادق» در تنبيه رژيم صهيونيستي گزارش كوتاهي از آخرين آمادگي‌ها و توانايي‌هاي نيروهاي مسلح ارايه كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون