• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5750 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

رييس منچستر دست به دامان رفيق رونالدو شد!

ديدار سر جيم رتكليف با خورخه مندس، ايجنت سابق كريستيانو رونالدو در حالي كه منچستريونايتد برنامه‌هاي نقل و انتقالات تابستاني را آماده مي‌كند در كانون توجه قرار گرفته است.
سر جيم رتكليف، مالك مشترك منچستريونايتد، درحالي كه شياطين سرخ طرح‌هاي تازه خود را براي حضور قدرتمند در پنجره نقل و انتقالات تابستاني 
پيش رو طراحي مي‌كنند، با خورخه مندس، ايجنت مشهور دنياي فوتبال ديدار كرده است.
طبق اعلام رسانه‌ها رتكليف در اين جلسه از مندس با هدف بهبود استراتژي‌هاي نقل و انتقالات درخواست كمك كرده است.  به گزارش ميرر، رتكليف به اميد استفاده از دانش و تماس‌هاي اين نماينده به نفع منچستريونايتد، براي ملاقات با مندس وقت گذاشته است. مندس كه قبلا با رونالدو كار مي‌كرد، در حال حاضر نماينده انبوهي از بازيكنان برتر از جمله ژائو نئوس هافبك بنفيكاست كه به ‌شدت با انتقال به اولدترافورد مرتبط شده است. رتكليف مشتاق است تا تجارت نقل و انتقالات يونايتد را بهبود ببخشد، آن‌هم پس از اينكه شاهد شكست تعداد زيادي از خريدهاي مطرح اخير در باشگاه بوده است. تعداد زيادي از ستاره‌هايي كه در چند سال گذشته با رقم بسيار بالايي راهي يونايتد شدند، نتوانستند عملكرد قابل قبولي از خود ارايه دهند.  يونايتد در آستانه يك تابستان شلوغ بالقوه مشغول ايجاد تغييرات است. عمر برادا از منچسترسيتي به عنوان مديرعامل وارد و جيسون ويلكاكس به عنوان مدير فني جديد باشگاه منصوب شده است. شياطين سرخ همچنين مي‌خواهند دن اشورث از نيوكاسل را به عنوان بخشي از برنامه‌هاي بازسازي خود اضافه كنند. رتكليف اخيرا در پادكست دوچرخه‌سوار بريتانيايي گراينت توماس، اطلاعاتي در مورد برنامه‌هاي نقل و انتقالات خود ارايه كرده است. او گفت: خريد امباپه آن‌قدرها هم هوشمندانه نيست!
يونايتد با بازي مقابل كريستال پالاس، آرسنال، نيوكاسل و برايتون، فصل خود را در ليگ برتر به پايان خواهد رساند. شياطين سرخ سپس اميدوارند كه فصل خود را با شكست منچسترسيتي در فينال جام حذفي به پايان برسانند و دست‌كم برنده يك جام شوند. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون