• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5770 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۵ خرداد

پيام سرپرست رياست‌جمهوري به مناسبت روز‌هاي سوم و چهارم خرداد

مخبر، سرپرست رياست‌جمهوري در پيامي در پي فرارسيدن روز‌هاي سوم و چهارم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر و حماسه مردم دزفول پايمردي و مقاومت شهدا و يادگاران دفاع مقدس را ستود. 
در پيام محمد مخبر آمده است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
سوم و چهارم خرداد روز‌هاي بزرگ و ارزشمندي در تاريخ دفاع مقدس و هشت سال مقاومت مردم شهيدپرور خرمشهر و دزفول است.
مردمي كه عاشقانه جوانان خود را به ياري معمار كبير انقلاب حضرت روح‌الله به جبهه‌هاي نبرد فرستاده و خود نيز مشتاقانه جان و مال‌شان را در حفظ و حراست از ارزش‌هاي عاشورايي انقلاب اسلامي نثار كردند.
مردم شهيدپرور و قهرمان خوزستان به ويژه خرمشهر و دزفول در طول سال‌هاي دفاع از كيان ايران اسلامي، تمام دارايي و داشته خود را زير باران ميليون‌ها گلوله توپ و خمپاره و صد‌ها موشك ۱۲ متري اسكاد و بمباران وحشيانه هواپيما‌هاي دشمن بعثي، فداي دين، ميهن و مردم مسلمان و متدين كشورشان كردند. 
درود خدا بر شما مردم مقاوم خرمشهر و دزفول كه با خلوص نيت رضاي خداوند و خشنودي امام عصر (عج) را طلب كرديد.
اينجانب ضمن بزرگداشت سوم و چهارم خرداد، ايام حماسه و ايثار مردماني از جنس نور و اخلاص، از زحمات و تلاش‌هاي همه آناني كه در بزرگداشت اين ايام مهم تقويم‌ ايرانيان مجاهدت كردند؛ به ويژه مادران و پدران شهدا كه در هفته‌هاي اخير به سوگ برخي‌هاشان نشستيم، قدرداني كرده و اين روزهاي عزيز و ماندگار را گرامي مي‌دارم. بدون ترديد زحمات شبانه‌روزي شما عزيزان در برپايي مراسم‌هاي شورانگيز گراميداشت مقاومت مردم شهيدپرور و مقاوم خرمشهر و دزفول در خلال روزهاي سوگواري فقدان رييس‌جمهور شهيد و همراهان عزيزش، مرضي خداوند متعال و ان‌شاءالله موجب اعتلاي فرهنگ ايثار و شهادت و استقامت در مقابل دشمنان خدا خواهد بود. از خداوند منان سلامتي و پيروزي‌هاي روزافزون براي ملت ايران به ويژه خوزستان قهرمان تمنا دارم. 
محمد‌  مخبر
سرپرست رياست‌جمهوري اسلامي ايران

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون