• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5782 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۹ خرداد

قمه‌كشي و فحاشي ناموسي در خيابان!

حمله اعضاي باشگاه كشتي‌گير معروف به انجمن معتادان

تصاويري از درگيري و حمله با قمه و فحاشي به دست خبرنگار روزنامه اعتماد رسيده كه مربوط مي‌شود به حمله اعضاي يك باشگاه ورزشي به جلسه انجمن معتادان گمنام در منطقه‌اي در جنوب تهران. 
طبق اطلاعات رسيده به خبرنگار روزنامه اعتماد، انجمن معتادان گمنام از چند سال پيش جلسات خود را در زيرزمين باشگاه ورزشي در منطقه جنوب تهران برگزار مي‌كرد. اما با آمدن مديريت جديد باشگاه به نام «الف. ب» كه يكي از كشتي‌گيران سابق تيم ملي است، او با برگزاري جلسات در محل باشگاه مخالفت كرده و آنها را بيرون مي‌كند. 
اين انجمن با كسب مجوز از نهادهاي ذي‌ربط با نصب داربست و استفاده از كاور جلسات خود را در خياباني در نزديكي محل باشگاه از سر مي‌گيرد، اما اين مساله هم با مخالفت مديريت باشگاه همراه مي‌شود. در واقع اين فرد كه سابقه مدال جهاني و آسيايي را هم در كارنامه دارد، معتقد است كه وجود آن انجمن باعث ضربه به باشگاهش مي‌شود.  كش‌وقوس ميان دو طرف ادامه پيدا مي‌كند تا اينكه روز چهارشنبه مدير باشگاه (كشتي‌گير سرشناس) و اعضاي باشگاهش با قمه و چوب به انجمن معتادان حمله كرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند. در ويديوهايي كه به دست خبرنگار روزنامه اعتماد رسيده و در وب‌سايت اعتمادآنلاين منتشر شده حملات و فحاشي ناموسي و همين‌طور حمله به داربست براي تخريب محل جلسه انجمن معتادان مشخص است. ضمن اينكه در تصاوير معلوم است اين محل به آتش كشيده شده ولي مشخص نيست آتش زدن محل جلسات انجمن معتادان نيز توسط همان اعضاي باشگاه صورت گرفته يا خير. يكي از افراد حاضر در منطقه و مطلع مي‌گويد: اين آقا تازه دو سال است كه به اين منطقه آمده ولي بچه‌هاي انجمن 20 سال است كه جلسات‌شان را اينجا برگزار مي‌كنند. قبلا جلسات توي زيرزمين مجموعه ورزشي برگزار مي‌شد، اما اين آقا كه آمد كم‌كم بچه‌ها را فرستاد بيرون و بچه‌ها با پيگيري مجوز گرفتند كه چادر و داربست بزنند و در بيرون از مجموعه در همان منطقه جلسات را برگزار كنند، اما اين آقا هر بار يك داستاني درست كرد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون