• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5785 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۲ خرداد

پزشكيان با اشاره به اينكه هركجا باشم مردمي بودن را فراموش نمي‌كنم

نگران مناظره‌ها نباشيد

نامزد چهاردهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: كرد، لر و ترك و بلوچ به هم برتري ندارند و برتري فقط به تقوا است. تقوا هم يعني حركت بدون خطا، يعني اقتصاد را درست كرده و درست مديريت كنيم. 
ما بايد كاري كنيم كه عالمان، كارشناسان، كاردان‌ها، باتجربه‌ها و دست پاك‌ها به قدرت برسند نه آدم‌هايي كه به خاطر قدرت، تهمت مي‌زنند، دروغ مي‌گويند و آبروي آدم‌ها را مي‌ريزند. 
مسعود پزشكيان نامزد چهاردهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري شب گذشته پس از تاييد صلاحيت خود توسط شوراي نگهبان، در جمع برخي از نمايندگان ادوار و مردم گفت: حضرت امير فرمودند اين پست‌ها و مناصب هيچ ارزشي ندارد جز آنكه قدمي براي مردم برداشته شود. من هر كجا كه باشم، مردمي‌بودن را فراموش نخواهم كرد. پزشكيان افزود: هر كدام از شما نمايندگان عزيزي كه به من اعتماد داريد، منتظر تشكيل ستاد و ساختار رسمي نباشيد و كار‌هاي لازم براي دعوت مردم به پاي صندوق‌هاي راي را انجام دهيد. نامزد انتخابات رياست‌جمهوري درباره حضور محكم در مناظره‌هاي انتخاباتي گفت: نگران آن نباشيد. كرد، لر و ترك و بلوچ به هم برتري ندارند و برتري فقط به تقوا است. تقوا هم يعني حركت بدون خطا، يعني اقتصاد را درست كرده و درست مديريت كنيم. ما بايد كاري كنيم كه عالمان، كارشناسان، كاردان‌ها، باتجربه‌ها و دست پاك‌ها به قدرت برسند نه آدم‌هايي كه به خاطر قدرت، تهمت مي‌زنند، دروغ مي‌گويند و آبروي آدم‌ها را مي‌ريزند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون