• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5788 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۶ خرداد

درگيري مرگبار در يك نمايشگاه خودرو

با مرگ مشكوك مردي جوان در خودروي راناي سفيد در محله مشيريه تهران راز يك جنايت فاش مي‌شود

به دنبال قتل هولناك مرد جوان توسط ۲ برادر نمايشگاه‌دار در مشيريه، يك سناريوي جنايي مقابل كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. اواسط خردادماه امسال، مرگ مشكوك مرد جواني در خودروي راناي سفيدرنگ در محله مشيريه از سوي مردم به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش داده شد.
طولي نكشيد كه ماجراي اين مرگ مشكوك در بيسيم كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ پيچيد و خيلي زود تيم بررسي‌ صحنه جرم به همراه بازپرس ويژه قتل راهي محل حادثه شدند و جسد مرد جواني را مشاهده كردند كه بر اثر شليك گلوله سلاح وينچستر به قتل رسيده بود. بررسي‌هاي اوليه هم نشان مي‌داد كه لحظاتي پيش مقتول مقابل يك نمايشگاه خودرو كه متعلق به 2 برادر بوده، درگير شده است.
تحقيقات ابتدايي حكايت از آن داشت، مقتول و برادرانش از مدتي قبل قرار بوده كه با اين برادران نمايشگاه‌دار كه هم‌محله‌اي هم بودند، شراكت كنند، اما به خاطر اختلاف‌ حســاب‌هايي كه بين آنها به وجود آمد، شراكت منتفي شــد و درگيري ميان آنها رخ داده است. در ادامه نيز مشخص شد، روز حادثه پســر نوجوان برادر مقتول مقابل نمايشگاه خودرو رفته و در آنجا بين او و 2 برادر درگيري لفظي رخ مي‌دهد؛ پسر نوجوان نيز با پدر و يكي از عموهاي خود تماس گرفته و ماجراي اين درگيري را بازگو مي‌كند. با اتمام اين تماس پدر و عموي پســر نوجوان مقابل نمايشــگاه خودرو رفته و دوباره هر دو طرف براي همديگر شاخ و شانه مي‌كشند تا جايي كه كار به فحاشي كشيده و سپس يكي از برادران نمايشگاه‌دار روي طرف مقابل اسلحه مي‌كشد.
در جريان تحقيقات ميداني يكي از شاهدان حادثه به كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي گفت: «زماني كه دعوا بالا گرفت مسعود يك اسلحه وينچستر از داخل نمايشگاه خودرو آورد و لوله تفنگ را به سمت دو برادر نشانه رفت. آنها هم عصباني شــده و يكي از آنها سمت مسعود رفته و لوله تفنگ را در دست گرفته بود و مي‌گفــت اگر جراتش را داري، شليك كن!»  او در ادامه توضيح داد: «در اين ميان يكي ديگر از عموهاي پسر نوجوان با راناي سفيد از راه رسيد و در حمايــت و هواخواهي از بــرادر خود كه دستش به لوله اسلحه وينچستر بود با برادران نمايشگاه‌دار درگير شد. اين افراد شروع كردند به فحاشي و كار به جايي كشــيده شــد كه آنها به ‌شدت عصباني شده بود. در همين حال عده‌اي از كســبه محل كه هر دو طرف را مي‌شناختند، سعي داشتند اين افراد را از همديگر جدا كنند. خيلي زود مقتول پشــت فرمان خودروي راناي سفيد خود نشست و از محل درگيري دور شد.»  يكي ديگر از شــاهدان گفت: «در حالي كه اســلحه در دست يكي از برادران نمايشگاه‌دار بود و دو گروه با همديگــر درگير بودند، مقتول بــا پادرمياني عده‌اي از اهالي محــل داخل خودروي راناي خود نشست و داشت از محل دور مي‌شد، اما همان موقع يكي از برادران نمايشگاه‌دار ترك يك موتور نشست و برادر ديگرش هم ترك يك موتور ديگر پريد و هر دو اقدام به تعقيب خودروي راناي مقتول كردند.» 
محل وقوع قتل كمتر از 500 متر با نمايشگاه خودرو فاصله داشــت و اين نشان مي‌داد كه مقتول هنوز زياد از صحنه درگيري دور نشــده بود كه هدف شليك گلوله يكي از برادرها قرار گرفت. كارآگاهان كه در جريان تحقيقات متوجه دوربين‌هاي مداربسته شده بودند به بازبيني فيلم آن پرداخته و مشاهده كردند مقتول در حالي كه با خودروي خود از نمايشگاه فاصله كمي گرفته بود از سوي يكي از برادران نمايشگاه‌دار هدف شليك گلوله قرار گرفته و به قتل رسيده است؛ 2 برادر نمايشگاه‌دار نيز پس از اين شليك مرگبار قبل از رسيدن پليس متواري شدند.
پس از پايان تحقيقات ميداني در صحنه جرم، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ماموريت يافتند تا با اقدامات گسترده اطلاعاتي ابتدا مخفيگاه 2 برادر را شناسايي و سپس نسبت به دستگيري آنها اقدام كنند.
با دستور قضايي بازپرس جنايي، جسد مقتول براي معاينات دقيق‌تر به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي جهت بازداشت متهمان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون