• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5811 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۴ تير

سندباد از خليج‌فارس به سن‌سيرو رسيد!

ماجراجويي‌هاي مهدي طارمي اين‌بار در ايتاليا

به گزارش «اعتماد»، همان‌طور كه سيمئونه اينزاگي، سرمربي اينترميلان گفت اين باشگاه از مدت‌ها قبل به دنبال جذب مهدي طارمي مهاجم بوشهري تيم‌ملي كشورمان بود كه سرانجام اين انتقال نهايي شد.

روز گذشته مهدي طارمي ‌پس از چهار فصل حضور موفق در پورتو به ايتاليا رسيد و در اين فصل با پيراهن اينتر خودنمايي خواهد كرد. 

مهدي كه زماني عاشق بازي‌هاي نازاريو دليما ملقب به رونالدو ‌بود، اما از شباهت با اين اسطوره فوتبال برزيل فقط فاصله دو دندان جلويي را داشت حالا مي‌تواند خوشحال باشد كه به عضويت تيمي درآمده كه بازي‌هاي درخشان رونالدو را در آن تيم تماشا مي‌كرد و حتي شايد خيلي زود اين فرصت را در يكي از بازي‌هاي خانگي اينتر پيدا كند تا ديداري هم با اسطوره دوران كودكي و‌ نوجواني‌اش داشته باشد. 

طارمي كه ۱۲، ۱۳ سال قبل در پادگان بوشهر خدمت سربازي‌اش را پشت سر مي‌گذاشت فكرش را نمي‌كرد روزي به چنين جايگاهي در فوتبال برسد. او توسط همشهري‌اش، عبدالصمد ابراهيمي كشف و به علي دايي و پرسپوليس معرفي شد و از خليج‌فارس به پايتخت سفر كرد و بعد به دوحه و بعد هم پرتغال رسيد و حالا هم در ايتاليا حضور دارد. يك پيشرفت چشمگير كه جز ما ايراني‌ها كه از نزديك شاهد رشد شگفت‌انگيزش بوديم هيچ‌ كس حتي كارگردان‌هاي هاليوودي هم نمي‌توانند باور كنند خواستن تا اين حد مي‌تواند در وجود آدمي تبديل به توانستن شود. 
طارمي براي پيشرفت و قرارداد دوساله با اينتر قيد پيشنهاد چند ده ميليون دلاري الهلال را زد تا نشان دهد هنوز هم براي پيشرفت انگيزه دارد و دوست دارد درهاي باز نشده آرزوهايش در فوتبال را بشكند.
بي‌صبرانه منتظر شروع فصل جديد سري Aو بازي‌هاي اينتر هستيم تا مهاجم اول تيم ملي كشورمان را با پيراهن اين تيم ببينيم. در پايان مطلب هم بد نيست مروري داشته باشيم به بخشي از متن زيبايي كه سايت اين باشگاه پرافتخار ايتاليايي در معرفي ايران و طارمي داشته است. 


بخشي از متن زيباي سايت اينتر در معرفي ايران و طارمي: 

به دريا مي‌نگريست و روياي فوتباليست شدن داشت كشوري باستاني، غني از تاريخ و جذابيت، جايي كه اقوام، پادشاهي‌ها و امپراتوري‌هاي خارق‌العاده طي هزاره‌ها با هم جايگزين شده‌اند و شب‌هايش با شگفتي‌هاي فضاي شرقي و روياهاي ساكنانش پر شده است. اينجا ايران است، كشور مهدي طارمي، مهاجم جديد نراتزوري.
طارمي در ۱۸ جولاي ۱۹۹۲ در بوشهر، شهري بندري كه مشرف به خليج‌فارس است، به دنيا آمد. مهدي با الگوي پدرش، عليشاه كه فوتباليستي حرفه‌اي بود، رشد كرد.
او روزهايش را با پدرش مي‌گذراند، بين ماهيگيري در دريا و بازي با توپ كه در عصرهاي داغ ايراني همراه او بود. مانند سندباد دريانورد، قهرمان يكي از داستان‌هاي هزار و يك شب مهدي به دريا مي‌نگريست و روياي ماجراجويي‌هاي فوق‌العاده و فوتباليست شدن را در سر مي‌پروراند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون