• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5870 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

سرمایه‌گذاران پروژه مرواریدشهر در انتظار پاسخی روشن

در ماه گذشته تجمعی از سوی تعدادی از سرمایه‌گذاران پروژه مرواریدشهر تهران در مقابل ساختمان ارتباطات مردمی قوه قضايیه برگزار شد. یکی از کسانی که در این تجمع شرکت کرده بود، این متن را برای روزنامه «اعتماد» ارسال کرده است. 
«خانوم یادته روزی که پول دادیم و امتیاز یه واحد ۱۰۰ متری رو از تعاونی خریدیم چقدر خوشحال بودیم؟ با شیرینی رفتیم خونه و گفتیم بالاخره خونه‌دار شدیم!
- کاش همون موقع پولمون رو طلا خریده بودیم، حداقل الان توی دست خودمون بود.»
این بخشی از مکالمه زن و مرد جوانی بود که در تجمع سرمایه‌گذاران پروژه مرواریدشهر در مقابل ساختمان ارتباطات مردمی قوه قضايیه حاضر بودند. 
بالغ بر ۱۵۰ نفر طی تجمعی آرام و منظم با در دست داشتن بنرهایی خواستار طرح دغدغه‌مندی خود با مسوولین قوه قضايیه بودند.
سهامداران مذکور در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در پی پذیره‌نویسی وسیع تعاونی مسکن‌های اراضی مرواریدشهر منطقه ۲۲ اقدام به پیش‌خرید آپارتمان كردند به این امید که این پذیره‌نویسی‌ها درست همزمان با طرح ۴ میلیون مسکن ريیس‌جمهور شهید، مساعدت دولت در جهت حل مشکل مسکن را در پی خواهد داشت و با توجه به اینکه قوه قضايیه مشغول حل پرونده کثیرالشاکی نگین غرب بود، تبلیغات وسیع تعاونی‌ها در راستای پذیره‌نویسی‌ها، به‌ هیچ عنوان این مهم را به ذهن مخاطب متبادر نمی‌کرد که مجوز پیش‌فروش در اراضی در حالی صادر شده باشد که مشکل زمین همچنان حل نشده باشد و این خود مقدمه تکرار مشکل نگین غرب برای افراد جدید باشد.
سرمایه‌گذارانی که از تماس‌های مکرر با تعاونی و شهرداری ناامید شده‌اند و  همچنین طی ۴ سال گذشته از پرداخت اجاره‌بهاهای سنگین خسته شده‌اند، حال روی امید به سمت مقامات قضایی آورده‌اند تا با اقدامات مقتضی گره‌گشای این وضعیت باشند.
حاضرین مدعی بودند با برخورد شایسته سازمان، ۷ نفر به عنوان نماینده وارد ساختمان شده‌اند تا حضورا دغدغه مشترک را مطرح كنند. گویا قرار بر آن شده است که ماه آینده مجدد نمایندگان برای دریافت نتیجه رسیدگی مراجعه كنند. امیدواریم مسوولین محترم در حل مشکل پیش‌رو تسریع كنند و خبر خوش شروع ساخت‌وساز ۱۸ هزار واحد معهود نویدبخش تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم عزیز باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون