• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5870 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

از دریچه دوربین

صحنه‌هايي از بازتاب حمله انتقامي ايران به اسرایيل

بعدازظهر ديروز بود كه منابع امريكايي اعلام كردند، تحركاتي در جمهوري اسلامي ايران نشان مي‌دهد كه اين كشور آماده حمله موشكي به اسراييل مي‌شود. گرچه زمان دقيقي اعلام نشده بود ولي غروب بود كه خبر رسيد موشك‌هاي هايپرسونيك ايران از نقاط مختلف كشور رهسپار آسمان سرزمين‌هاي اشغالي شده‌اند. اين خبر مانند يك بمب در دنيا منفجر شد و شبكه‌هاي بزرگ تلويزيوني و رسانه‌هاي اينترنتي دنيا شروع به انتشار آن كردند.

در دوازده دقيقه‌اي كه موشك‌ها در آسمان بودند تا به شهرهاي بزرگ اسرایيل برسند پيش‌بيني‌هاي مختلفي مي‌شد كه نفس‌ها را در سينه حبس مي‌كرد. هيچ‌كس نمي‌توانست پيش‌بيني كند چه اتفاقي در سرزمين‌هاي اشغالي خواهد افتاد.

مردم در آنجا به پناهگاه‌ها هجوم برده بودند و كساني هم كه به پناهگاه‌ها نرسيده بودند در خيابان و در كنار ديوارها پناه گرفته بودند.

عاقبت لحظه موعود فرا رسيد و موشك‌هاي هایپرسونيك ايران روي آسمان تل‌آويو و ساير شهرهاي بزرگ اسراييل به پرواز درآمدند و صداي انفجار لحظه‌اي قطع نمي شد.
هنوز گزارش‌ دقيقي از سرزمين‌هاي اشغالي به بيرون درز نكرده است ولي ناظراني از صداي انفجار برخورد موشك به زمين خبر داده‌اند. بايد منتظر گزارش‌هاي تكميلي باشيم.
تصاویری که می‌بینید توسط سایت
 GettyImages منتشر شده است .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون