• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5882 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر

پيش‌نويس سند تبليغات در فضاي مجازي نهايي شد

پيش‌نويس سند تبليغات تجاري در فضاي مجازي از مجموعه اسناد راهبردي فضاي مجازي، نهايي و جهت تصويب تحويل مركز ملي فضاي مجازي شد. 
به گزارش ايسنا، پيش‌نويس سند تبليغات تجاري در فضاي مجازي از مجموعه اسناد اقدامات كلان «سند راهبردي جمهوري اسلامي ايران در فضاي مجازي» با هدف ساماندهي و نظارت بر تبليغات تجاري در فضاي مجازي، جهت بررسي و تصويب به مركز ملي فضاي مجازي  ارائه  شد. 
اين سند كه متولي تدوين آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، به دنبال ساماندهي و نظام‌مندسازي تبليغات تجاري در فضاي مجازي در راستاي ارتقاي اعتماد و اطمينان، رعايت ارزش‌هاي اسلامي و ايراني و مهم‌تر از همه، حفظ حقوق مصرف‌كنندگان و مردم است.
تنظيم‌گري تبليغات در فضاي مجازي، منجر به سالم‌سازي و شفاف‌سازي اقدامات شده و اين اقدام، انگيزه كسب و كارها به فعاليت در پيام‌رسان‌ها و سكوهاي داخلي را با توجه به وجود آمدن فضايي امن و قانونمند، تقويت خواهد كرد.
براساس اين پيش‌نويس، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مسوول پيگيري تخلفات و اعلام آنها خواهد بود و در صورت عدم همكاري متخلفان، وزارت ارشاد مي‌تواند از طريق مراجع قانوني براي  برخورد  با  آنها  اقدام كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون