• ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5889 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ آبان

«حمل و نقل عمومي» و «ماليات بر ارزش افزوده» مطالبه مديريت شهري از دولت

شهردار كرج گفت: ارتقاي حمل و نقل عمومي و تعيين تكليف ماليات بر ارزش افزوده مهم‌ترين دغدغه حال حاضر شهرداري‌هاست.
 مهرداد كياني اين دغدغه‌ها را در جريان نشست رييس شوراي عالي استان‌ها با روساي شوراهاي اسلامي شهر، بخش و شهرداران استان البرز مطرح كرد.  كياني، خواهان پيگيري اين مطالبات در سطح كشور و دولت شد و افزود: به گوش دولت برسانيد كه وضعيت حمل و نقل عمومي فعلي در شهرها از جمله كلانشهر كرج در شأن شهروندان نبوده و شرايط موجود حق مردم همراه و قدرشناس ايران نيست. 
وي، موضوع ماليات بر ارزش افزوده را از ديگر چالش‌هاي شهرداري‌ها ذكر كرد كه موجب برداشت‌هاي گوناگوني شده است. 
اين مسوول تاكيد كرد: اگر مبالغ مذكور حق شهرداري است اين حجم از مطالبات و تعيين تكليف‌ها  از  سوي دستگاه‌ها  و   بخش‌هاي   مختلف  بي‌معناست.
شهردار كرج، در بخش ديگري از گفته‌هاي خود به نقش موثر شوراها در هدايت و راهبري امور شهر اشاره و اذعان كرد: حمايت و هدايت شوراي شهر كرج در دوره ششم باعث شده است شاهد شكوفايي قابل توجهي در اين كلانشهر   باشيم. 
كياني ادامه داد: سطح تغييرات و دستاوردها در شهر به گونه‌اي است كه هيچ فردي اعم از مخالف و موافق، قادر به كتمان   موفقيت‌ها   نيست.
اين مسوول، تحقق كامل بودجه در دو سال گذشته، افزايش پنج برابري بودجه ظرف دو سال، راه‌اندازي مترو، پيشرفت قابل توجه بزرگراه شمالي و تكميل و بهره‌برداري از يك هزار طرح كوچك و بزرگ شهري را از جمله اين تغييرات و پيشرفت‌هاي شهر  كرج  عنوان  كرد.
وي، اين اتفاقات را نتيجه تعامل و تلاش شوراي شهر و شهرداري ارزيابي و تاكيد كرد: قدردان اين حمايت‌ها هستيم و اميدواريم مساعدت‌ها در ادامه مسير استمرار يابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون