• ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5890 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۵ آبان

پيام رهبر انقلاب در پي شهادت سيدهاشم صفي‌الدين:

امروز حزب‌الله قوي‌ترين و مستحكم‌ترين مدافع لبنان در برابر رژيم صهيوني است

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي در پيامي خطاب به جوانان عزيز جبهه مقاومت با تجليل از شخصيت جناب «سيدهاشم صفي‌الدين» رضوان‌الله‌عليه رييس شوراي اجرايي حزب‌الله لبنان تأكيد كردند: امروز هم حزب‌الله قوي‌ترين مدافع لبنان و مستحكم‌ترين سپر در برابر طمع‌ورزي رژيم صهيوني است كه از ديرباز تجزيه لبنان را هدف گرفته بوده است.
 متن  پيام رهبر انقلاب  به  اين شرح  است: 
بسم‌الله  الرّحمن  الرّحيم
جوانان  عزيز  جبهه  مقاومت
سيد مجاهد رشيد و فداكار، جناب سيد هاشم صفي‌الدين رضوان‌الله‌عليه به صف شهيدان مقاومت پيوست و ستاره درخشان ديگري آسمان جهاد در راه قدس شريف را مزين كرد.
 او از برجسته‌ترين شخصيت‌هاي بزرگ حزب‌الله و يار و همراه هميشگي جناب سيدحسن نصرالله بود. حزب‌الله با تدبير و شجاعت رهبراني چون او بود كه باز هم توانست لبنان را از خطر تجزيه و فروپاشي مصون دارد و تهديد رژيم غاصب را كه ارتش شقي و ظالم آن، گاه تا بيروت را لگدمال مي‌كرد، خنثي سازد. شهامت و فداكاري او و ديگر فرماندهان و مجاهدان محور نصرالله بود كه خطر غصب و اشغال جنوب ليطاني و صور و ديگر شهرهاي آن ناحيه و انضمام آن به فلسطين مغصوب و اشغال شده را از سر لبنان رفع كرد و جان و مال و آبروي ارزشمند حزب‌الله را در راه حفظ تماميت ارضي آن كشور به ميدان آورد و رژيم صهيوني متجاوز و جنايتكار را ناكام گذاشت.امروز رهبراني چون نصرالله و صفي‌الدين به ظاهر در اين نشئه حضور ندارند ولي روح و رهبري آنان در ميدان حاضر است و از لبنان و مردم بي‌دفاع آن دفاع مي‌كند.امروز هم حزب‌الله قوي‌ترين مدافع لبنان و مستحكم‌ترين سپر در برابر طمع‌ورزي رژيم صهيوني است كه از ديرباز تجزيه لبنان را هدف گرفته بوده است. دشمن كوشش مي‌كند نقش فداكارانه حزب‌الله براي لبنان را انكار كند. دلسوزان لبنان نگذارند اين سخن باطل از حنجره آنان شنيده شود. حزب‌الله زنده و روينده است و نقش تاريخي خود را ايفا مي‌كند. جمهوري اسلامي نيز مانند هميشه به مجاهدان قدس و مقاومت‌كنندگان در برابر اشغالگري باند جنايتكار غاصب فلسطين كمك خواهد كرد باذن‌الله.اينجانب شهادت سيد عزيزمان جناب صفي الدين را به خانواده گرامي و بستگان و همرزمانش در همه جبهه مقاومت تبريك و تسليت عرض مي‌كنم. والسلام علي  عباد‌الله  الصالحين.
سيدعلي خامنه‌اي ۳ آبان ۱۴۰۳

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون