• ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5892 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان

صنايع گازدار چهارمحال ‌و بختياري به بيش از 2800 واحد رسيد

 در ۶ ماهه نخست سال جاري ۶۴ صنعت عمده و جزء در چهارمحال ‌و بختياري گازدار شدند. به گزارش روابط‌ عمومي شركت ملي گاز ايران، جهانبخش سليميان در تشريح اين خبر افزود: با احتساب اين تعداد، صنايع گازدار استان به ۲۸۲۴ واحد رسيد.   مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال ‌و بختياري گفت: مصرف گاز طبيعي علاوه بر مزيت‌هاي زيست‌محيطي، منجر به كاهش هزينه‌هاي تعمير و نگهداري و افزايش قابليت اطمينان بهره‌برداري در صنايع نسبت به سوخت مايع است.   سليميان، با تأكيد بر سياست جايگزيني گاز طبيعي با ساير سوخت‌هاي مايع نظير گازوئيل، مازوت و فرآورده‌هاي ميان تقطير، بيان داشت: استفاده از گاز طبيعي به ميزان قابل ‌توجهي آلودگي هواي ناشي از ساير سوخت‌ها را بسيار كاهش داده و نقش مهمي در توليد و اشتغال در استان داشته است. 
 مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال ‌و بختياري گفت: مصرف گاز طبيعي علاوه بر مزيت‌هاي زيست‌محيطي، منجر به كاهش هزينه‌هاي تعمير و نگهداري و افزايش قابليت اطمينان بهره‌برداري در صنايع نسبت به سوخت مايع است. 
 وي افزود: هم‌اكنون اين شركت توانسته در برنامه‌ريزي‌هاي مربوط به گازرساني به بخش‌هاي صنعتي، نيروگاهي، تجاري، عمومي و بخش خانگي به اهداف تعيين شده خود دست يابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون