• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ دي
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی بیمه ملت

30 شماره آخر

  • شماره 3318 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد

آسياتك حامي مالي دومين سمينار سراسري مراكز تماس

آسياتك حامي دومين سمينار سراسري مراكز تماس با رويكرد وفادار‌سازي مشتريان در سازمان‌ها شد.

به گزارش روابط عمومي شركت انتقال داده‌هاي آسياتك، آسياتك برترين ارايه‌دهنده خدمات اينترنت پرسرعت كشور در راستاي ارتقاي سطح كيفي و كمي مراكز تماس خود (كال سنتر) و انتقال دانش و تجربيات روز دنيا براي وفادار‌سازي مشتريان در صنعت ICT از دومين سمينار سراسري مراكز تماس كه در دو بخش بررسي دستاوردهاي نوين مديريتي و فناوري برگزار شد، حمايت كرد. بنابراين گزارش، آسياتك براين باور است كه در عصر اينترنت، تجارت الكترونيك، شبكه‌هاي اجتماعي كه حجم زيادي از خريد و فروش‌ها به صورت غير حضوري انجام مي‌شود، وظيفه مراكز تماس يا كال‌سنترهاست كه درنخستين ارتباط با خريدار ارتباط موثر را برقرار كرده و تمام تلاش خود را براي نگهداري آن به‌كار برد. دومين سمينار سراسري مراكز تماس با رويكرد وفادار‌سازي مشتريان در سازمان‌ها، 14 مرداد 94 به مدت 1 روز در دانشگاه اميركبير تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون