• ۱۴۰۳ جمعه ۹ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3502 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ فروردين

تشكل‌ها

لزوم كاهش قيمت خودرو در سال جاري|رييس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان گفت: قيمت خودرو در سال جاري بايد كاهش يابد. محمد جعفري به ايسنا گفت: با توجه به اجرايي‌شدن برجام بخشي از هزينه‌هاي توليد خودرو در كشور كاهش يافته است. وي با بيان اينكه بنابراين خودروسازان در سال جاري بايد قيمت محصولات‌شان را كاهش دهند، خاطرنشان كرد: علاوه بر كاهش قيمت، كيفيت خودروهاي داخلي نيز بايد افزايش يابد. رييس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان ادامه داد: در زمان تحريم خودروسازان بخشي از قطعات مورد نياز را از قطعات بي‌كيفيت چيني تامين مي‌كردند بنابراين با اجرايي شدن برجام بايد قطعات را از منابع اصلي تامين كنند.

گوجه‌سبز گران‌ترين نوبرانه|با فرارسيدن فصل جديد و آمدن ميوه‌هاي نوبرانه، قيمت‌هاي نجومي هم در بازار اين محصولات ديده مي‌شود؛ به گونه‌اي كه به گفته رييس اتحاديه ميوه و سبزي‌فروشان هر كيلوگرم گوجه سبز در ميادين ميوه و تربار 35 تا 40 هزار تومان عرضه مي‌شود كه طبيعي است در مغازه‌ها با احتساب 35 درصد سود فروشندگان، به قيمت بالاتري به فروش برسد. حسين مهاجران به ايسنا گفت: در حال حاضر هر كيلوگرم گوجه سبز گرمسار 35 تا 40 هزار تومان، گوجه‌سبز كاشان 8000 تا 12 هزار تومان و چغاله بادام ساوه 20 تا 25 هزار تومان در ميادين ميوه و تربار به فروش مي‌رسد.

توليد شيرخام كاهش مي‌يابد|رييس هيات مديره انجمن صنفي گاوداران با بيان اينكه به توليد بها داده نمي‌شود، گفت: دامداران براي جلوگيري از ضرر و زيان چاره‌اي جز كاهش توليد ندارند. سيد احمد مقدسي به فارس گفت: ميانگين قيمت خريد شيرخام در دو سال گذشته 1140 تا 1160 تومان بوده است و با وجود تمام تلاش‌هايي كه دامداران براي اجراي مصوبه تيرماه 93 انجام دادند، مصوبه خريد شيرخام به قيمت 1440 تومان به اجرا در نيامد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون