• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۸ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3502 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ فروردين

سعيد ليلاز:

قول مي‌دهم كه احمدي‌نژاد به قدرت نمي‌رسد


سعيد ليلاز، عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران در گفت‌وگو با سايت «رويداد 24» درباره بازگشت محمود احمدي‌نژاد به عرصه سياسي كشور گفته است: اگر نظام دموكراسي به‌صورت كامل و جامع در كشور حاكم باشد هيچگاه نبايد كسي از فعاليت آقاي احمدي‌نژاد و... ناراحت بشود:
   نكته اصلي درباره موضوع بازگشت آقاي احمدي‌نژاد به عرصه سياست اين است كه او هيچگاه از عرصه سياست خارج نشده بود كه حالا قرار باشد برگردد، فقط گاهي فعاليت‌هاي او يا يارانش رسانه‌اي شده و همه از آن مطلع مي‌شدند و گاهي اين فعاليت‌هاي رسانه‌اي نمي‌شدند.
   در واقع اشكال كار برخلاف آنچه اين روزها گفته مي‌شود اصلا به فعال بودن آقاي احمدي‌نژاد مربوط نيست. چون اين حق طبيعي، قانوني و انكارناپذير آقاي احمدي‌نژاد است، اما اين حق بقيه رقبا و فعالان سياسي نيز هست كه بتوانند رقابت كنند و در يك فضاي آزاد رسانه‌اي، سياسي و اجتماعي مردم تصميم مي‌گيرند.
   من به شما قول مي‌دهم كه فعاليت آقاي احمدي‌نژاد باعث به قدرت رسيدن ايشان نخواهد شد. چراكه ايشان مربوط به دوران وفور (افزايش بي‌سابقه درآمدهاي ناشي از فروش نفت) هستند كه اين دوران سپري شد و تا اطلاع ثانوي در اقتصاد ايران پديدار نخواهد شد.
  درباره اين پرونده‌ها و پرونده‌سازي‌هايي كه درباره دولت احمدي‌نژاد و رقباي سياسي ايشان مطرح است بايد گفت كه به نظر نمي‌رسد اين مسائل در يك فضاي آزاد و بي‌طرف دنبال شود. چون اگر قرار بود با تخلفات برخورد شود بايد در حين ارتكاب به جرم جلوي آن گرفته مي‌شد يا از وقوع آن جلوگيري به عمل مي‌آمد. اما وقتي در سال 84 و 85 به گواه اسناد موجود هشدار داديم كه قرار است دزدي صورت بگيرد و ما را روانه زندان كردند، يعني آن زمان كسي به آقايان كاري نداشت و حالا نيز به خاطر منافع گروهي با آقايان كار ندارند. كسي دنبال حقيقت و جلوگيري از فساد در كشور نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون