• ۱۴۰۳ جمعه ۹ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3502 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ فروردين

سرخط خبرها

    قرار بود تيم ملي ايران در ديداري دوستانه 10 خردادماه به مصاف كرواسي برود اما كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال با اين مساله مخالفت كرده و به اين ترتيب بازي دوستانه دو تيم لغو شد و ملي‌پوشان ايران 13 خرداد به مصاف مقدونيه خواهند رفت.
    بعد از اينكه تيم‌هاي ملي عراق و عربستان هم‌گروه شدند. علي كفاشيان رييس فدراسيون به فدراسيون عراق پيشنهاد خواهد داد كه در ايران از تيم ملي عربستان ميزباني كند. اين درحالي است كه عربستاني‌ها علاقه‌اي به حضور در ايران ندارند. علي كفاشيان  اعلام كرد با توجه به اينكه بازي‌هاي عراق در  ايران برگزار مي‌شود،عربستان هيچ راهي جز حضور در ايران براي بازي با عراق ندارد. گفتني است طبق قانون اگر عربستان حاضر به رويارويي با ايران در تهران نشود نتيجه  بازي  سه بر صفر به نفع عراق  اعلام مي‌شود .
    تدبير جديد برانكو براي داربي؛ سايت باشگاه اخبار و تصاوير و فيلم تمرينات را منتشر نكند .
    الشحاينه آخرين بازي خود را در اين فصل از ليگ دسته دوم مقابل تيم دوم الريان انجام داد كه اين ديدار با نتيجه تساوي يك بر يك به اتمام رسيد تا ياران پولادي با 38 امتياز نايب قهرمان ليگ «قطر گاز» (دسته دوم) شوند و به عنوان تيم دوم به ليگ ستارگان بازگردند. حالا بايد ديد پولادي حاضر مي‌شود با اين اتفاق به ايران بازگردد يا خير.
    روزنامه اسپورت ايالت كاتالونيا نوشت چلسي مشتري جدي توران است و حاضر است براي جذب اين بازيكن تركيه‌اي در تابستان فصل جابه‌جايي 40 ميليون يورو پرداخت كند. آرسنال هم براي جذب آردا توران اعلام آمادگي كرده است.
    باشگاه ميلان سه شنبه بعد از ظهر اعلام كرد سينيشا ميهيلوويچ به علت كسب نتايج ضعيف از هدايت اين تيم بركنار شده است. هدايت اين تيم را در 6 هفته پاياني سري A كريستين بروكي بر عهده خواهد گرفت.
    اردوي مشترك تيم‌هاي ملي تكواندوي ايران و اسپانيا در شهر «مادريد» آغاز شد و تيم ملي كره‌جنوبي نيز به جمع دو كشور ايران و اسپانيا ملحق مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون