• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3155 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي

سرخط خبرها

ايسنا/ فرماندهان ارتش در جلسه ديروز كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گزارشي از روند برگزاري رزمايش محمد رسول‌الله (ص) و نقش نيروي زميني در اين رزمايش ارايه كردند. اين جلسه ديروز با حضور جانشين فرمانده كل ارتش، فرمانده نيروي دريايي و زميني و سردار جلالي فرمانده پدافند غيرعامل كشور برگزار شد كه در بخش اول آن سردار جلالي، فرمانده پدافند غيرعامل ضمن تشريح اهداف و رويكردهاي سازمان پدافند غيرعامل، گفت: مناقشات و جنگ‌هاي مستمر همراه با تهديدات مستمر ما را به سوي پدافند غيرعامل هدايت مي‌كند و جنگ سايبري و زيستي و برخورد با تهديدها و پرتوهاي هسته‌يي و شيميايي نيز در چارچوب پدافند غيرعامل قرار دارد.
فارس/ مراسم تشييع مهدي نوروزي، شهيد مدافع حرمين عسكريين صبح ديروز سه‌شنبه با حضور جمعي از دوستان و همرزمان شهيد برگزار شد. شهيد مهدي نوروزي سه روز پيش در سامرا و در دفاع از حرمين امامين عسكريين و در مقابله با گروه تروريستي تكفيري داعش به درجه رفيع شهادت نايل آمد.
فارس/ سردار نقدي رييس سازمان بسيج با اشاره به وقايع اخير در فرانسه و شكل‌گيري جنگ رواني عليه مسلمانان گفت: اروپايي كه با موج اسلام‌خواهي مواجه است، راهي ندارد جز اينكه جناياتي را به اسم اسلام در پاريس انجام دهد.
خانه ملت/ حسين سبحاني‌نيا، عضو هيات رييسه مجلس با اشاره به سفر استاني هيات دولت به بوشهر و حضور وزير آموزش و پرورش در همراهي با رييس‌جمهور توضيح داد: اگر چه سوال تعدادي از نمايندگان از وزير آموزش و پرورش در دستور جلسه علني مجلس قرار داشت، ولي هيات رييسه تصميم گرفت آن را به زمان ديگري موكول كند.
ايرنا/ غلامرضا كاتب، سخنگوي كميسيون برنامه و بودجه گفت: در جلسه ديروز اين كميسيون ايرادات شوراي نگهبان به طرح الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت رفع شد. وي اضافه كرد: شوراي نگهبان 25 ماده از اين طرح را با استناد به اصول 52 و 75 قانون اساسي رد كرده بود كه اين مواد حذف شدند. شوراي نگهبان مواد ديگري را با استناد به اصل 53 قانون اساسي مورد ايراد قرار داده بود كه اين ايرادات رفع شدند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون