• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4075 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۸ ارديبهشت

الو... اعتماد

كارت شارژ‌هاي دايمي بليت‌هاي مترو در سال يك‌بار به شهروندان واگذار مي‌شود. يعني شما فقط يك‌بار مي‌توانيد كارت ثبت نام كنيد و بگيريد. اين كارت‌ها 150 هزار تومان شارژ دارند كه با تخفيف 120 هزار تومان فروخته مي‌شوند. اما 120 هزار تومان براي كسي كه دايم و هرروز از مترو استفاده مي‌كند خيلي كم است و دوباره هم صادر نمي‌شود. چرا شهرداري كه مدعي است بايد شهروندان را براي استفاده از مترو ترغيب كرد، كاري نمي‌كند تا شهرونداني كه هميشه از اين وسايل استفاده مي‌كنند؛ بتوانند با اشتياق و رغبت بيشتري از وسايل حمل و نقل عمومي استفاده كرده و ديگران را هم ترغيب كنند؟

55750005-021

اگر دقت كرده باشيد سطل‌هاي زباله داخل خيابان‌هاي شهرك غرب به گونه‌اي طراحي شده كه ديگر زباله دزدان نمي‌توانند آن را جابه‌جا كنند و محيط را آلوده و خيابان‌ها را كثيف كنند. چرا شهرداري‌هاي ساير مناطق از اين سطل‌ها الگو‌برداري نمي‌كنند تا شاهد شهري پاك‌تر و زيباتر باشيم؟

09120002137

امسال هم از همين الان دايم صحبت از خطر كم آبي و بحران كمبود آب در تهران است. با اين وجود بارها ديده‌ايم و مي‌بينيم كه در خيابان‌ها، سرايدارهاي ساختمان‌ها، با شيلنگ آب، آسفالت را مي‌شويند و در حال هدر دادن آب هستند، چرا مديران ساختمان‌ها جلوي اين كار را نمي‌گيرند؟ واقعا مي‌تواند كمك بزرگي به كمبود آب شرب باشد و از اسراف هم جلوگيري مي‌شود. 09360003444

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون