• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4093 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

سرمربي بعدي بايد از صفر شروع كند

مردم از كي روش درباره خط زدن وريا بپرسند

حسن روشن

متاسفانه كي‌روش به فكر آبروي ايران نيست. به هيچ كسي توضيح نمي‌دهد كه براي چه بازيكنان را انتخاب كرده و چرا خط زده است. مگر مي‌شود آماده‌ترين بازيكن حال حاضر فوتبال ايران خط بخورد؟ وريا غفوري يكي از بازيكنان خوب ايران است؛ كسي كه در حال حاضر آماده است و يكي از بهترين‌هاي دفاع‌ راست فوتبال ايران است، اگر قرار بود خط بخورد چرا كي‌روش از اين بازيكنان دعوت كرد.

جام جهاني ميدان بزرگي است و تجربه‌هاي ناچيز ما در اين رقابت‌ها فايده‌اي ندارد اما مي‌توانستيم از سيدجلال حسيني استفاده كنيم، نمي‌دانم چرا از اين بازيكنان استفاده نشد. واقعا كي‌روش آدم عجيبي است، مطمئنا دلايلي براي خودش دارد و به هيچ كسي پاسخ نمي‌دهد، كي‌روش در جام جهاني گذشته زماني كه عليرضا حقيقي را وارد دروازه كرد و به عنوان شماره يك تيم ايران در برزيل استفاده كرد همه تعجب كردند، انصافا عملكرد بدي هم نداشت و خوب بازي كرد اما با خط زدن اين بازيكنان متوجه خواهيم شد كه كارلوس كي‌روش از بازيكنان ايراني به عنوان يك كاسبي استفاده مي‌كند كه بتواند در نقل و انتقالات از اين بازيكنان استفاده كند، شايد چون سيدجلال حسيني و وريا نمي‌توانند لژيونر شوند آنها را خط زده است.

مردم بايد از كي‌روش سوال بپرسند كه چرا وريا را خط زده است؟ بازيكني كه هم در بخش دفاعي و هم در بخش هجومي موثر بوده. كاوه رضايي يكي از بازيكناني است كه در اروپا گلزني مي‌كند و شرايط خوبي دارد اما با توجه به اينكه تو چشم نيست و كمتر ديده مي‌شود بهانه خوبي براي كي‌روش است كه بخواهد بگويد اين بازيكن را خط زده است. امسال مطمئن باشيد نتايجي كه در جام جهاني كسب مي‌كنيم خيلي بد خواهد بود و متاسفانه كي‌روش به فكر آبروي ايران نيست.

به هيچ كسي توضيح نمي‌دهد كه براي چه بازيكنان را انتخاب كرده و چرا خط زده است؟ حتي رييس فدراسيون هم جرات ندارد از كي‌روش سوال بپرسد ولي انصافا وريا غفوري خيلي خوب بود. چنين بازيكني كم پيدا مي‌شود كه همه‌چيز را داشته باشد و به عنوان يك فوتباليست كامل باشد. كي‌روش تا به امروز هيچ كاري براي فوتبال ايران نكرده است و مطمئنا اگر بعد از جام جهاني يا جام ملت‌هاي آسيا به عنوان سرمربي جايگزين كي‌روش شود دوباره بايد از صفر شروع كنيم.

پيشكسوت استقلال

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون