• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3197 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۴ اسفند

رييس پليس اينترپل خبر داد

345 ايراني تحت تعقيب اينترپل

ايسنا| 345 ايراني تحت تعقيب اينترپل هستند كه بيشترين تعداد آنها در كشور تركيه به سر مي‌برند.
سردار مسعود رضواني، رييس پليس اينترپل با اعلام اين خبر گفت: بيش از 50 نفر از اين افراد در تركيه، حدود 20 نفر در امارات، 12 نفر در عراق و تعدادي نيز در كشورهاي انگليس، آلمان، امريكا، آذربايجان، چين، كانادا، افغانستان و... از جمله آنها هستند. به گفته سردار رضواني، بيشترين جرايمي كه تحت تعقيب اينترپل قرار گرفته، به حوزه مالي ارتباط دارد و از مجموع افرادي كه براي‌شان اعلان قرمز درست شده، 81 نفرشان شناسايي و از اين تعداد 53 نفر دستگير شده‌اند و 14 نفر از دستگيرشدگان نيز پرونده‌شان منجر به مصالحه شده است. همچنين پنج نفر نيز از كشورهاي امارات، ارمنستان، افغانستان و مالزي استرداد شده‌اند. رييس پليس اينترپل ناجا در توضيح بيشتر درخصوص استردادشدگان گفت: يكي از اين پنج نفر در ارتباط با پرونده 3000 ميليارد توماني بوده، يكي ديگر نيز از يك شركت خصوصي
 12 ميليارد تومان اختلاس كرده بود كه در كشور امارات دستگير شد، يكي از اين افراد هم متهم به قتل بود كه از كشور افغانستان به كشور بازگشت  داده شد.
رييس پليس اينترپل ناجا به موضوع انتقال محكومان به داخل كشور نيز اشاره كرد و گفت: با هماهنگي‌هاي انجام شده با وزارت امور خارجه در سال گذشته ميلادي، زندانياني از خارج از كشور به داخل منتقل شدند كه از جمله آن مي‌توان به انتقال شش زنداني از قطر، سه نفر از تركيه، يك نفر از اوكراين و يك نفر از كويت اشاره كرد. وي همچنين درخصوص علت مرگ يك ايراني در فيليپين نيز گفت: هياتي به فيليپين اعزام شده و اقدامات پليسي در حال انجام است و به محض اينكه به نتيجه قطعي برسيم حتما اطلاع‌رساني خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون