• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3197 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۴ اسفند

توقيف كشتي بزرگ قاچاق در آب‌هاي خليج‌فارس

باشگاه خبرنگاران| سردار لشكري از كشف بيش از 17 تن انواع پودر و بيش از چهار ميليون قرص نيروزا در آب‌هاي خليج فارس خبر داد.
فرمانده درياباني استان بوشهر با اعلام اين خبر گفت: صبح ديروز ماموران درياباني استان بوشهر با توقيف يك فروند كشتي قاچاقچيان، يكي از بزرگ‌ترين محموله‌هاي قاچاق را به ارزش بيش از 96 ميليارد و 417 ميليون ريال كشف كردند.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي در عمليات غافلگيرانه موفق به توقيف شناور قاچاقچيان در آب‌هاي كشورمان شدند و در بازرسي از آنان 17 هزار و 800 كيلوگرم پودر نيروزا، چهار ميليون و 217 هزار قرص نيروزا، 34 دستگاه موتوسيكلت خارجي و مقادير زيادي كالاي قاچاق ديگر را كشف و ضبط كردند. سردار لشكري ضمن اشاره به اينكه دريابانان خليج فارس هفت ملوان اين كشتي غيرايراني را بازداشت و تحويل مقامات قضايي دادند، خاطرنشان كرد: درياباني چندي پيش نيز يك فروند شناور ديگر را نيز توقيف و در بازرسي از آن چهار دستگاه لودر كشف و ضبط كردند. گفتني است، اين محموله بزرگ از سمت يكي از كشور‌هاي جنوبي حاشيه خليج فارس به سمت ايران در حال حركت بود. همچنين گزارش‌ها حكايت از آن دارد بيشتر پودر‌ها غيربهداشتي بوده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون