• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4119 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۵ تير

مرتضي مبلغ، عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت

نواختن شيپور از سر گشاد

درباره نظر سيدحسين موسويان خيلي محترمانه درباره چنين اظهارنظرهايي بايد گفت كه آدرس غلط دادن است. به نظر مي‌رسد چنين نظراتي مانند همان زمزمه‌هايي است كه برخي در راستاي كار آمدن دولت نظامي سر دادند زيرا شيپور را از سر گشادش زدند و به‌جاي آنكه به مشكلات و چالش‌هاي اساسي كشور نگاه اندازند همه را تعميم دادند به‌جايي كه داراي كمترين مشكل است و خودش هم قرباني عوامل اصلي مشكلات به‌حساب مي‌آيد. طرح چنين سخن‌هايي ارزش چنداني ندارد، اما بيان اين نظرات از جانب آقاي موسويان جاي تعجب دارد زيرا عوامل موثر بر مشكلات كشور كاملا مشخص است؛ باندها و تندروهايي كه آسيب‌هاي جبران‌ناپذيري به كشور وارد كردند و وقتي فعال هستند با تغيير سبك دولت هم اتفاقي نمي‌افتد و مشكلات حل نمي‌شود.

جنگ رواني كه جريان‌هاي مختلف راه انداختند چالش‌ها و اختلاف‌نظرهاي بنيادي كه در سطح هيات حاكم وجود دارد جز از طريق گفت‌وگو، تعامل و سر عقل آمدن تمام جريانات قابل‌حل نيست. مسائل جدي كشور اين موارد است نه اينكه مساله را اينقدر ساده‌سازي كنيم و تعميم دهيم به كوتاه‌ترين ديوار و دل خود را خوش كنيم كه با اين روش حل مي‌شود.

حسين موسويان از دوستان آقاي روحاني محسوب مي‌شود، اما بعيد است كه فرد مصاحبه‌شونده با آقاي روحاني هماهنگ باشد، اما دليل تغيير موضع آقاي موسويان و اينكه چرا به اين شكل عمل مي‌كند را نمي‌دانم. بدون ترديد استعفاي دولت كشور ما را با چالش‌هاي بسيار اساسي‌تري مواجه مي‌كند و باندهاي وابسته به قدرت و ثروت، قدرت بيشتري پيدا مي‌كنند و هر روز فشارهاي بيشتري وارد مي‌سازند و شرايط يكه‌تازي تندروها در داخل و خارج از كشور فراهم مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون