• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4119 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۵ تير

كوتاه از جام جهاني

پل پوگبا گفت: از نظر من بهترين تيم گروه چهارم كرواسي است زيرا تيم بسيار باكيفيتي بوده‌اند كه موفق شدند آرژانتين را هم مغلوب كنند. من ‌شخصا ترجيح مي‌دهم در مرحله بعد به آرژانتين بخوريم تا كرواسي.

ديديه دشان سرمربي فرانسه گفت: بازي با دانمارك را راحت نمي‌بينيم و مي‌خواهيم قطعا صدرنشيني خود را تثبيت كنيم. ممكن است در نهايت نتايج به شكلي رقم بخورد كه ما صدرنشين شويم اما هرگز به شاگردانم اجازه نمي‌دهم تقدير را به قضا و قدر بسپارند. دانمارك هم براي پيروز شدن بازي خواهد كرد و من مي‌خواهم تيمم بدون هيچ ابهامي راهي دور دوم شود.

بعد از اينكه عده‌اي از هواداران تيم ملي با ايجاد سر و صدا مقابل هتل استراحت بازيكنان تيم ملي پرتغال خبرساز شدند، نشريه ابولا از پرتغال مدعي شد تعداد زيادي از ايراني‌ها به صفحه رسمي خود رونالدو مراجعه كرده و به نوعي از او دلجويي كرده‌اند.

كي‌روش مدعي شد او از سر الكس فرگوسن خواسته تا اجازه دهد براي جذب رونالدوي جوان در سال 2003 راهي ليسبون شود و حالا و با توجه به درخشش اين بازيكن از تصميمي كه در آن مقطع گرفته پشيمان نيست.

مارادونا در پيامي محبت‌آميز به مسي از او حمايت كرد. در بخش از پيام آمده: پيغامي براي لئو... من علاقه‌مندم به تو بگويم كه قرار نيست براي همه اتفاقات تو سرزنش بشوي و تو مقصر نيستي. من تو را دوست دارم و هميشه به تو احترام مي‌گذارم. در تورنمنت سال 2010 كه من مربي آرژانتين بودم تو عملكرد بسيار خوبي داشتي.

دنيل ارزاني بازيكن ايراني‌الاصل تيم استراليا مورد توجه چند باشگاه اروپايي قرار گرفته. بزرگ‌ترين نامي كه در بين باشگاه‌هاي خواهان او به چشم مي‌خورد، باشگاه يوونتوس قهرمان هفت فصل اخير سري‌‌‌‌آ است.

تلاش صرب‌ها براي محروميت بيشتر بازيكنان سوييس: الاويس كوكزا، رييس فدراسيون صربستان تاييد كرد كه فيفا پرونده استفان ليخت‌اشتاينر، مدافع تيم ملي سوييس را در مورد خوشحالي سياسي باز كرده و در حال بررسي موضوع است. گفته مي‌شود او نيز خوشحالي سياسي در اين ديدار انجام داده و احتمال محروميتش وجود دارد. بايد ديد كه آيا صرب‌ها مي‌توانند سوييس را نقره‌داغ كنند و با نبود ستاره‌ها در ديدار نهايي سوييس از اين فرصت براي صعود استفاده كنند يا نه.

تيم ملي اروگوئه با كلين‌شيت مقابل روسيه و رفتن به مرحله بعد، ركوددار صعود بدون گل خورده از گروه در جام‌هاي جهاني برگزار شده در قرن بيست‌ و يكم شد. آنها در جام جهاني 2010 نيز بدون گل خورده به مرحله حذفي صعود كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون