• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4167 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۳ شهريور

نسبت دولت با اصلاح‌طلبان

روزنامه كيهان اخيرا طي گزارشي مدعي شده كه اصلاح‌طلبان نگاه سانديسي به روحاني دارند. به اين معنا كه جريان اصلاحات با وجود حمايت از حسن روحاني حاضر به شريك شدن در هزينه‌ اشتباهات دولت نيست و حتي از آن به عنوان نگاه شترمرغي اصلاح‌طلبان ياد مي‌كند. كيهان اين جريان سياسي را به عدم مسووليت‌پذيري متهم كرد.

صادق زيباكلام، فعال سياسي اصلاح‌طلب معتقد است كه اصلاح‌طلبان هيچ معامله‌اي با دولت نكرده‌اند. او بيان مي‌كند كه «كجا و چه زماني قرار بوده كه افرادي را وارد كابينه آقاي روحاني كنيم كه بعدا به خاطر عدم تحقق گلايه كرده باشيم؟ تندروها حتي يك مورد نمي‌توانند مثال بزنند كه اصلاح‌طلبان بر سر مسووليتي با آقاي روحاني شرط بسته و وقتي هم پذيرفته نشده، گلايه كرده باشند.»

همچنين حسين مرعشي، سخنگوي حزب كارگزاران معتقد است كه «كيهان خوب است به مخالفت‌هاي خود با دولت پاسخ دهد كه چرا با تمام توان و قدرت به جنگ دولت منتخب مردم مي‌آيد.»

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب همچنين در پاسخ به كيهان بيان مي‌كند كه «اگر مقصود كيهان اين است كه چون اصلاح‌طلبان از آقاي روحاني حمايت كردند نبايد نقدي نسبت به دولت داشته باشند، خواسته منطقي‌اي نداشته است. سياست اصلاح‌طلبان از ابتدا در مورد دولت روشن بود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون