• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4201 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۵ مهر

دولت

دومين مقام دولت از مردم عذرخواهي كرد

نوبخت: بابت نوسانات شرمنده‌ايم

محمدباقر نوبخت ضمن عذرخواهي از مردم و توليدكنندگان بابت نوسان قيمت‌ها گفت: ما بابت نوسانات قيمت در مدت اخير شرمنده مردم هستيم.

معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه ‌و بودجه كشور طي سفر به قزوين در جمع خبرنگاران اظهار كرد: با توجه به مشكلاتي كه وجود دارد، امروز توانايي آن را داريم تا از اعتبارات ريالي تامين ‌شده براي ايجاد اشتغال و توليد استفاده كنيم. وي افزود: به‌ منظور ارايه تسهيلات ارزان‌قيمت براي واحدهاي توليدي كه در حال فعاليت هستند، پيش‌بيني لازم صورت گرفته تا بتوانيم مواد اوليه آنها را از طريق تسهيلات و وجوه اداره شده تامين كنيم. نوبخت خاطرنشان كرد: با موافقت شوراي هماهنگي و سران سه قوه براي برخي واحدهايي كه فعال هستند ولي نوسانات ارزي و افزايش هزينه توليد سبب ايجاد مشكل براي آنها شده، علاوه بر اعتبارات فعلي، معادل يك ميليارد دلار اختصاص داده‌ايم. رييس سازمان برنامه ‌و بودجه كشور يادآور شد: از توليدكنندگان بابت شوكي كه به بازار وارد شد و براي برخي واحدها ايجاد مشكل كرد، عذرخواهي مي‌كنيم و تلاش خواهيم كرد تا به سرعت مشكلات برطرف شود. خبر عذرخواهي نوبخت در حالي روز گذشته منتشر شد كه معاون اول حسن روحاني نيز هفته گذشته از مردم عذرخواهي كرده بود. اسحاق جهانگيري سه‌شنبه هفته گذشته با بيان اينكه بخش زيادي از مسائل و مشكلات ناشي از فشارهاي رواني است و عده‌اي تلاش مي‌كنند از اين شرايط سوءاستفاده كنند، تصريح كرد: من از مردم بزرگوار به خاطر وجود برخي مشكلات عذرخواهي مي‌كنم و به مردم اطمينان مي‌دهم كه مديريت كشور و در راس آن مقام معظم رهبري به صورت شبانه‌روزي تلاش مي‌كنند تا بتوانيم مشكلات و مسائل را از پيش روي كشور ‌برداريم.

 


رييس سازمان

تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي:

نرم‌افزار شكايت‌هاي مردمي راه‌اندازي مي‌شود

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ايران گفت: برنامه نرم‌افزاري تلفن همراه براي رسيدگي به شكايت مشتركان ارتباطات و فناوري اطلاعات با قابليت اطلاعات‌دهي و اطلاعات‌گيري راه‌اندازي مي‌شود.

محمدحسين فلاح‌جوشقاني روز شنبه در نشست خبري در نوزدهمين نمايشگاه صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني افزود: برنامه نرم‌افزاري تلفن همراه (اپ موبايلي) اين قابليت را دارد تا مشتركان كمبودهاي پوشش شبكه اپراتورهاي تلفن همراه را در لحظه گزارش كنند و علاوه بر آن از تحت پوشش بودن هر نقطه اطلاع كسب كنند. وي ادامه داد: مشتركان مي‌توانند شكايت‌هاي خود را نيز به صورت لحظه به لحظه از اپراتورها در اين برنامه ثبت كرده و گزارش آن را دريافت كنند. معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خاطرنشان كرد: برنامه نرم‌افزاري تلفن همراه در كنار سامانه 195 كه مبتني بر نقشه است، تلاش دارد شفايت بيشتري در بخش خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات ايجاد كند. فلاح‌جوشقاني ادامه داد: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در راستاي تحقق دسترسي آزاد به اطلاعات بهمن ماه سال گذشته به سامانه انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات پيوسته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون