• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3208 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ اسفند

كي‌روش نظر خودش را مي‌گويد و من به او احترام مي‌گذارم!

خاكپور: از اول قرار نبوده كه من زيرنظر كسي كار كنم

محمد خاكپور در خصوص شرايط تيم اميد گفت: «يك هفته تا مسابقه مانده و شرايط خوبي داريم. طبق هماهنگي با سازمان ليگ قرار بود همه بازيكنان را در اين اردو داشته باشيم و خوشبختانه همه آمدند و بازيكنان تيم‌هاي ايراني حاضر در آسيا از 28 اسفند ماه به ما اضافه خواهند شد. درباره جهانبخش و آزمون بايد بگويم كه بنده به عنوان سرمربي تيم اميد فقط مسوول فني اين تيم هستم و بايد تمام توانايي‌هاي موجود در اين رده سني را دعوت كنم. اينكه چه كسي به تيم ملي مي‌آيد و چه كسي نمي‌آيد بر عهده من نيست و اينكه چه كسي اجازه مي‌دهد و چه كسي اجازه نمي‌دهد بازيكنان به تيم ملي بيايند مربوط مي‌شود به مدير تيم كه بايد بررسي‌هاي لازم را انجام دهد. بنده كارهاي فني را انجام مي‌دهم و نيازم را به مدير تيم مي‌گويم و او بايد در اين خصوص تصميم‌گيري كند.»
خاكپور در مورد اينكه اسدي دبيركل فدراسيون اعلام كرده است آزمون و جهانبخش بايد به تيم اميد بيايند، گفت: «اينكه كي‌روش گفته اين دو بازيكن بايد به تيم بزرگسالان بروند، نظر او بوده همانطور كه نظر من اين است كه اين دو بازيكن به تيم ما بيايند. كي‌روش مي‌گويد كه مسابقات المپيك مهم نيست و دو بازي تداركاتي تيم اميد مهم است. تا جايي كه در ورزش تجربه كردم و ورزش دنيا را مي‌شناسم مي‌دانم المپيك مهم‌ترين رويداد در جهان است و اينكه كي‌روش اعلام كرده اين رويداد مهم نيست، من به نظر او احترام مي‌گذارم.»
سرمربي تيم اميد همچنين در خصوص اينكه سرمربي تيم بزرگسالان گفته بود كمپ تيم‌هاي ملي بايد براي تيم بزرگسالان باشد و به نظر مي‌رسد به اين طريق جلوي پاي تيم اميد سنگ‌اندازي مي‌شود، تاكيد كرد: « فكر نمي‌كنم سنگي جلوي پايمان انداخته شود. يك هفته ديگر بايد مسابقات رسمي را آغاز كنيم و اين حق را داريم تا از بهترين امكانات كشور استفاده كنيم. در حال حاضر زمين كمپ تيم‌هاي ملي شرايط خوبي دارد ضمن اينكه اگر سردر اين كمپ را ببينيم در آن نوشته شده كمپ تيم‌هاي ملي نه كمپ تيم ملي بزرگسالان. اينجا جا دارد از اسدي تشكر كنم كه هماهنگي‌ها و حمايت‌ها را انجام داده تا بتوانيم از امكاناتي كه لازم است استفاده كنيم و مي‌بينيد كه ما الان بدون مشكل داريم در كمپ تيم‌هاي ملي تمرينات آماده‌سازي خود را انجام مي‌دهيم.»
خاكپور در مورد اينكه كدام حريف تيم ملي اميد مي‌تواند در مسابقات آينده اين تيم خطرناك‌ باشد، گفت: «تمام سعي ما اين بود كه قبل از آغاز رقابت‌ها وارد حاشيه نشويم و تمركزمان روي كارهاي فني باشد كه در اين امر موفق بوديم. در مورد رقيبان بايد بگويم عربستان را به خوبي مي‌شناسيم و آنها را آناليز كرديم. از افغانستان امروز يك فيلمي به دست‌مان رسيد كه مربوط به يك بازي دوستانه اين تيم است. دو بازي از نپال به دست‌مان مي‌رسد اما از فلسطين هنوز فيلمي نداريم. در مجموع 4 حريف ما در مرحله اول در يك سطح هستند و تيم‌هاي خوبي به شمار مي‌روند.»
خاكپور همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا به عنوان سرمربي تيم اميد قرار است كي‌روش روي كار او نظارت داشته باشد، گفت: «از روز اول كه شروع كردم قرار نبود زيرنظر كسي باشم اما آدم مشورت‌پذيري هستم و اگر پسر 11 ساله‌ام مشورت منطقي بدهد آن را قبول مي‌كنم چه برسد به كي‌روش.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون