• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3210 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ فروردين

خبر

اعتبار آرم‌هاي طرح ترافيك تا پايان فروردين

فارس| رييس پليس راهور تهران بزرگ گفت: آرم‌هاي طرح ترافيك سال 93 تا پايان فروردين ماه سال 94 اعتبار خواهند داشت. سردار سيد تيمور حسيني افزود: از آنجا كه پروسه توزيع كارت‌هاي ورود به طرح ترافيك هنوز كامل نشده است و عده‌اي از رانندگان موفق به دريافت مجوز عبور نشده‌اند آرم‌هاي طرح ترافيك سال 93 تا پايان فروردين ماه سال 94 اعتبار خواهد داشت. وي افزود: البته با توجه به اينكه امسال كنترل كامل محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد از طريق دوربين‌ها انجام مي‌شود نيازي به داشتن كارت نيست و به شرط آنكه رانندگان پيش از پايان سال 93 مدارك خود را تحويل داده باشند خودروي آنها در سامانه ثبت شده و حتي در نبود كارت ورود به طرح ترافيك نيز جريمه نخواهند شد.

پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در ارديبهشت

فارس|مديرعامل سازمان تامين اجتماعي گفت: از پنج فروردين ماه حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي بر اساس حروف الفبا پرداخت شده است. سيدتقي نوربخش ادامه داد: افزايش حقوق در سال 94 بايد توسط دولت به سازمان تامين اجتماعي ابلاغ شود كه پس از افزايش حداقل حقوق و دستمزد كه هفته آخر اسفند سال 93 به ميزان 17 درصد مشخص شده بود و بر اساس نرخ تورم بايد حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران افزايش يابد. مديرعامل سازمان تامين اجتماعي يادآور شد: در هفته آينده ميزان افزايش حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران توسط دولت به سازمان تامين اجتماعي ابلاغ مي‌شود.

زمزمه‌هاي حذف محدوده زوج و فرد در تهران

ايسنا| رييس ستاد معاينه فني خودروهاي تهران از انجام اقدامات مطالعاتي براي حذف محدوده زوج و فرد در پايتخت خبرداد. ولي‌الله آذروش گفت: از شش ماه قبل اقدامات مطالعاتي و براي بررسي زواياي اين اقدام آغاز شده است و در حال حاضر حذف اين محدوده در مركز مطالعات معاونت حمل و نقل در حال بررسي است و به نظر مي‌رسد آبان ماه امسال بتوان نظر قطعي در مورد اجرايي شدن اين مهم ارايه كرد. آذروش با بيان اينكه براساس طرح‌هاي اوليه، خودروها براساس آلايندگي به چهاررنگ قرمز، زرد، آبي و سبز تقسيم مي‌شوند، گفت: ميزان آلايندگي خودروها پس از معاينه فني دقيق مشخص شده و براساس حدود مجاز آلايندگي مي‌توانند به محدوده زوج و فرد و ترافيك وارد شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون