• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4292 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۶ بهمن

صدا‌وسيما جايگاه ملي خود را از دست داده است

بهرام پارسايي نماينده شيراز و عضو كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از عملكرد صداوسيما، گفت: صدا وسيما جايگاه ملي خود را از دست داده و سياسي و جناحي شده است.

به گزارش اعتمادآنلاين؛ او ادامه داد: صداو سيما در زمان‌هاي مختلف مستنداتي مي‌سازد و يا مسائل ديگر نشان مي‌دهد كه ملي بودن و استقلال خود را از دست داده و در مسير يك جريان خاص در حركت است.

اين نماينده مجلس تاكيد كرد: اگر يك نظرسنجي از عموم مردم شود خواهيد ديد كه آنها هم به عملكرد صدا و سيما انتقاد دارند. اگر ما سخني بگوييم شايد بگويند كه سياسي است اما مردم اشتباه نمي‌كنند. مضاف بر اين برنامه‌هاي صدا و سيما نمي‌تواند مخاطب جذب كند و به همين دليل بخش زيادي از مردم تمايل دارند كه از رسانه‌هاي خارجي و تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي استفاده كنند و برنامه‌هاي آنها را ببينند.

پارسايي گفت: صدا و سيما حتي در پخش فيلم و مستند و برنامه‌هايي كه بتواند به جامعه نشاط دهد موفق عمل نكرده است و نمي‌بينم كه برنامه خاصي براي بهبود اين روند داشته باشند.

اين نماينده مجلس با اشاره به پخش مستندات صدا و سيما، ادامه داد: دلايل متعددي در حال حاضر براي تحت فشار بودن و ناراحتي مردم مخصوصا در عرصه اقتصادي و فسادها وجود دارد، در اين شرايط بايد مردم را به حل مشكلات اميدوار كرد و نبايد به ياس و دلخوري مردم دامن زد كه بخش عمده آن بر مي‌گردد به عملكرد صدا و سيما كه انگار به منافع ملي دقت نمي‌كنند.

او در خصوص راهكار بهبود عملكرد صدا و سيما، تاكيد كرد: صدا و سيما بايد واقع بين و واقع گرا باشد و واقعيات جامعه را مطرح كند و در راستاي خواست و مطالبه عموم حركت كند نه براي رضايت يك جناح وگروه خاص.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون