• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3214 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ فروردين

دعوا سر تماشاي تلويزيون به قتل انجاميد

كشف راز جنايت خيابان فلسطين

پسري جوان كه خواهرش را خفه كرده و پدرش را با ضربات چاقو از پاي درآورده بود، علت ارتكاب به جنايت را «اختلاف سر تماشاي تلويزيون» عنوان كرد.
عصر 16 فروردين امسال به دنبال تماس با فوريت‌هاي پليسي 110 ماموران در جريان كشف دو جسد از اعضاي يك خانواده در خيابان فلسطين قرار گرفتند. با حضور ماموران در صحنه مشخص شد اجساد متعلق به پدر و دختر يك خانواده است. تحقيقات ماموران پزشكي قانوني در صحنه جرم نيز نشان مي‌داد كه مرد ميانسال با ضربات چاقو و دختر جوان به دليل خفگي جان خود را از دست داده‌اند. پس از انتقال اجساد به پزشكي قانوني، پرونده‌اي مقدماتي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي بررسي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
ماموران در آغاز تحقيقات خود به بررسي اظهارات هوتن، پسر خانواده پرداختند. او درباره روز حادثه به ماموران گفت: 15 فروردين با يكي از دوستانم به نام اشكان به سينما رفتيم و شب را هم در خانه آنها بودم. اما روز بعد كه اشكان من را به خانه رساند، با جسد پدرم كه در آشپزخانه افتاده بود روبه‌رو شدم. من بلافاصله اشكان را صدا كردم و او كه از ديدن جسد پدرم شوكه شده بود، با پليس 110 تماس گرفت.
ماموران براي تاييد گفته‌هاي هوتن به سراغ اشكان رفتند كه او نيز در اظهاراتي مشابه به ماموران گفت: روز شنبه 15 فروردين من و هوتن با هم بوديم. ساعت 17 بود كه هوتن از من جدا شد و به خانه رفت و قرار شد همان شب براي خوردن شام با هم بيرون برويم. خيلي اتفاقي يكي از دوستان مشترك من و هوتن به نام پرهام هم با من تماس گرفت و قرار شد كه او هم با ما بيايد. همان شب با هوتن و پرهام بيرون رفتيم. هوتن سرحال بود و مي‌خنديد. ما حتي ساعت 11:30 شب به سينما رفتيم و بعد از آن هوتن به خانه من آمد و شب را پيش من گذراند. فرداي آن روز بعد از خوردن ناهار، هوتن را به خانه‌اش رساندم اما هنوز پنج دقيقه از رفتن او به خانه‌اش نگذشته بود كه با من تماس گرفت و گفت كه سريع خودم را به خانه‌شان برسانم. وقتي به آنجا رفتم جسد پدر هوتن را در آشپزخانه ديدم. شوكه شده بودم. به سرعت از خانه خارج شدم و با پليس 110 تماس گرفتم.
با تاييد اظهارات اشكان و هوتن توسط پرهام، تصور مي‌شد كه پرونده با پيچيدگي روبه‌رو شده باشد اما مشاهده جراحت چاقو روي دستان هوتن، وقوع جنايت توسط او را تقويت كرد و به اين ترتيب بازجويي از پسر خانواده به عنوان متهم اصلي پرونده آغاز شد.
هوتن كه در بازجويي‌ها، گفته‌هاي متناقضي داشت درباره جراحات روي دستش به ماموران گفت: ساعت 20 شب 15 فروردين بود كه با خواهرم درگير شدم و او با چاقو به سمت من حمله‌ور شد. وقتي مي‌خواستم چاقو را از دستش بگيرم، دچار جراحت شدم. پس از آن خواهرم را در اتاقش حبس كردم و با پدرم تماس گرفتم كه هرچه زودتر به خانه بيايد. وقتي پدرم از سركار برگشت، طرف‌هاي ساعت 20:30، اشكان به دنبالم آمد و با او بيرون رفتم و شب را هم در خانه آنها گذراندم.
در حالي كه تا پاسي از شب 17 فروردين، هوتن به اظهارات متناقض خود درباره روز جنايت ادامه مي‌داد سرانجام با اعتراف به قتل خواهر و پدر خود درباره نحوه جنايت به ماموران گفت: ساعت 18 عصر 15 فروردين بود كه سر تماشاي تلويزيون با خواهرم درگير شدم و او را در اتاقش حبس كردم. اما خواهرم در يك لحظه با چاقوي آشپزخانه از اتاق بيرون آمد و به سمت من حمله‌ور شد كه من چاقو را از دستش گرفتم و اين‌بار او را در اتاق حبس و در را قفل كردم. خيلي عصباني بودم. در يك لحظه كنترل خود را از دست دادم و به اتاق رفتم و او را خفه كردم. مي‌خواستم براي صحنه‌سازي خواهرم را حلق‌آويز كنم اما موفق نشدم. مانده بودم كه چه كار كنم كه ناگهان پدرم به خانه آمد و به آشپزخانه رفت. او هنوز از موضوع قتل خواهرم خبر نداشت كه در تاريكي آشپزخانه از پشت به او حمله كردم و چند ضربه چاقو به او زدم. بعد از آن لباس‌هايم را عوض كردم. طرف‌هاي ساعت 20:30 اشكان به دنبالم آمد و با هم بيرون رفتيم. آن شب در خانه اشكان ماندم اما روز بعد كه او مرا به خانه رساند طوري رفتار كردم كه انگار از ماجرا خبر ندارم.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهم به ارتكاب هر دو قتل، قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي صادر شد و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون