• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3214 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ فروردين

دستگيري پسر عاشق‌پيشه به جرم هتك‌حرمت دختر جوان

فارس| پسري جوان كه با ايجاد حساب كاربري در فضاي مجازي اقدام به هتك حرمت و انتشار مطالب غيراخلاقي همكلاسي خود كرده بود دستگير شد.
سرهنگ سيد محمد حسيني‌پور، رييس پليس فتاي سيستان و بلوچستان در شرح جزييات اين پرونده گفت: چندي پيش دختري جوان به اين پليس مراجعه و اظهار داشت فردي با ايجاد پروفايلي به نام وي و انتشار مطالب و عكس‌هاي فتوشاپ شده اقدام به هتك حرمت و ايجاد بدبيني نسبت به وي در بين آشنايان و حتي جدايي وي از نامزدش شده است كه با توجه به اهميت موضوع پرونده‌اي در اين زمينه سريعا تشكيل شد و در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت. در بررسي‌هاي تخصصي و فني پليس، در مدت كوتاهي متهم كه دانشجو و از همكلاسي‌هاي شاكي بود، شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ حسيني‌پور تصريح كرد: متهم كه انگيزه خود از ارتكاب به اين عمل غير اخلاقي و مجرمانه را علاقه به شاكي و جلوگيري از ازدواج وي بيان كرد، به همراه پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

 

انفجار يك كارخانه موادشيميايي در چين

ايسنا| مقامات داخلي چين از وقوع انفجاري در يك كارخانه توليد مواد شيميايي در شهر «ژانگژو» و مجروح شدن دست‌كم 14 نفر در اين حادثه خبر دادند.
تصاوير منتشر شده از رسانه‌هاي داخلي چين نشان مي‌دهد كه به دنبال اين انفجار، شعله‌هاي مهيب آتش فضاي اطراف اين كارخانه را فراگرفت. اين انفجار كه غروب روز دوشنبه اتفاق افتاد، موجب شد 14 نفر از جمله چهار آتش‌نشان مجروح شوند و در بيمارستان تحت درمان قرار گيرند. نيروهاي آتش‌نشان محلي شهر «ژانگژو» نيز اعلام كردند تا صبح سه‌شنبه شعله‌هاي آتش تحت كنترل درنيامده بود. تاكنون در مورد جزييات بيشتر اين حادثه و علت وقوع آن اطلاعاتي منتشر نشده‌ است.
در 20 ماه گذشته اين دومين حادثه بوده كه در اين كارخانه توليد مواد شيميايي اتفاق افتاده و حدود 430 نيروي آتش‌نشان براي مهار شعله‌هاي آتش در محل حضور پيدا كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون