• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3224 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

معاون سازمان حج و زيارت: عربستان تا سوم ارديبهشت از زايران ايراني خالي مي‌شود

فارس| معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت با بيان اينكه هم‌اكنون ۱۰ هزار عمره‌گزار ايراني در مكه هستند، گفت: تا سوم ارديبهشت عربستان از زايران ايراني خالي مي‌شود.
ناصر خدرنژاد در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با آخرين وضعيت عمره‌گزاران ايراني حاضر در كشور عربستان گفت: سازمان حج و زيارت تا 24 فروردين اعزام داشته است، بنابراين تا سوم ارديبهشت عمره‌گزاران ايراني در كشور عربستان حضور دارند.
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت افزود: هم‌اكنون در مدينه منوره هيچ زاير ايراني حضور ندارد و حدود 10 هزار عمره‌گزار ايراني در شهر مكه هستند كه تا سوم ارديبهشت تمام آنها به كشور بازخواهند گشت. وي با بيان اينكه رايزني جديدي در رابطه با حادثه فرودگاه جده و از سرگيري اعزام عمره‌ها نداشتيم، بيان كرد: تمام افرادي كه اعزام آنها بعد از تاريخ 24 فروردين بود به نوعي انصرافي محسوب مي‌شوند. اين در صورتي است كه متقاضيان عمره مي‌توانند فيش‌هاي خود را نگه‌ دارند تا اگر زماني اعزام‌ها از سرگرفته شد به زيارت خانه خدا بروند.
خدرنژاد با اشاره به اينكه اعزام به حج واجب تعليق نشده است، افزود: زايراني كه مي‌خواهند انصراف خود را از سفر به عمره اعلام كنند مي‌توانند از طريق سايت اينترنتي سازمان حج و زيارت اعلام كنند و بعد از انصراف تمام مبالغ دريافتي از آنها به حساب‌شان بازخواهد گشت.
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت درباره آمار انصرافي‌ها هم گفت: آمار دقيقي از انصرافي‌ها ندارم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون