• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3228 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت

پرهيز از حاشيه در آخرين قسمت «در حاشيه»

مهران مديري به اعتراضات پزشكان اشاره نكرد

سريال «در حاشيه» و بازگشت مهران مديري به تلويزيون، انتظارات زيادي و همچنين حرف و حديث‌هاي بسياري را به دنبال داشت. از اعتراضات جامعه پزشكي گرفته تا وكلا، همه در ايجاد اين حرف و حديث‌ها موثر بودند به طوري كه شايعه توقف اين سريال بالا گرفت. اما آخرين قسمت «در حاشيه» پنجشنبه شب در حالي از شبكه سه سيما پخش شد كه نه مديران شبكه و نه عوامل فيلم هيچ كدام از تاثير اعتراض پزشكان بر اتمام اين سريال صحبت نكردند. مهران مديري در اتمام آخرين قسمت اين سريال چند دقيقه‌اي روي آنتن رفت و از مخاطبان تشكر كرد و تاكيد كرد كه فصل دوم و سوم «در حاشيه»
به زودي ساخته خواهد شد.
البته چند روز قبل غلامرضا ميرحسيني، مدير شبكه سه نيز گفته بود كه سريال «شمعداني» ساخته
سروش صحت جايگزين «در حاشيه» خواهد شد و پس از اتمام «شمعداني» كه به عبارتي مي‌شود بعد از ماه مبارك رمضان، مخاطبان «در حاشيه» مي‌توانند ادامه اين سريال را دنبال كنند. البته مدير شبكه سه گفته بود كه قرار بوده فصل اول، 30 قسمتي باشد كه به دليل شرايط ساخت و پخش همزمان سريال از شبكه، فصل اول كمتر از 30 قسمت توليد شده است. اين طور كه از اخبار به دست مي‌آيد گويا فصل سوم سريال «در حاشيه» قرار است به پير شدن همين تيم پزشكي بپردازد و مدير شبكه سه قول داده كه فصل‌هاي آينده اين سريال شيرين‌تر از فصل اول باشد. اين صحبت‌ها در حالي گفته مي‌شوند كه افكار عمومي پايان يافتن «در حاشيه» را تحت تاثير فشار جامعه پزشكي به مديران سيما مي‌دانند زيرا ساخت و پخش همزمان سريال از مهارت‌هاي مديري است و پايان يافتن زودهنگام «در حاشيه» به اين دليل دور از ذهن به نظر مي‌رسد؛ حال اينكه هيچ كدام از مديران شبكه درباره درستي و غلطي اين موضوع، هيچ اظهارنظري نكرده‌اند. البته ناگفته نماند كه مدير شبكه سه در دفاع از «در حاشيه» به اين نكته هم اشاره كرده كه اين سريال نقد رفتار و موضوع است، نه آدم‌ها و شغل‌ها و اگر قرار باشد غير اين به مسائل نگاه شود كه اصلا نمي‌توان در حوزه سيما هيچ كاري توليد كرد.
به نظر مي‌رسد كه مديري با پرهيز از حاشيه، تلاش مي‌كند تا «در حاشيه» را كه بازگشتش به سيما محسوب مي‌شود، هرطور كه شده تا فصل سوم به اتمام برساند حتي اگر قرار باشد سر و ته سريالش زودتر از آنچه قرار بوده هم بيايد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون