• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4518 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ آذر

69 نفر در 62 روز اول پاييز قرباني مونوكسيد كربن شدند

گروه اجتماعي | 62 روز از شروع پاييز سپري شده و گرچه هواي پاييزي دو هفته‌اي‌ است خود را نشان داده و بارش‌ها، رنگ و روي كشور را تغيير داده است اما تلفات ناشي از گازگرفتگي از تعداد اين روزها بيشتر بوده است. براساس آنچه پيرحسين كوليوند، رييس اورژانس كشور گفته است در اين مدت 69 نفر بر اثر مسموميت با گاز مونوكسيدكربن جان باخته‌اند. اين در حالي است كه هزار و 205 نفر از ابتداي مهر تاكنون با گاز مونوكسيدكربن دچار مسموميت شده‌اند.

كوليوند در گفت‌وگو با ايلنا درباره اين تعداد حادثه‌ديده توضيح داد: از هزار و 205 نفر تعداد ۸۵۰ نفر به مركز درماني منتقل و ۲۸۶ نفر نيز در محل درمان شده‌اند.

رييس سازمان اورژانس كشور با اشاره به استان‌هايي كه بيشترين آمار مسموميت با گاز CO را داشته‌اند، گفت: استان‌هاي تهران با ۲۴۱ نفر، فارس با ۱۱۴ نفر، آذربايجان شرقي با ۱۰۵ نفر و خراسان رضوي با ۱۰۰ نفر، بالاترين آمار مسموميت با گاز مونوكسيدكربن را داشته‌اند.

او همچنين درباره مناطقي كه بيشترين قرباني را داده‌اند نيز افزود: همچنين بيشترين افرادي كه بر اثر مسموميت با گاز CO جان خود را از دست داده‌اند در استان‌هاي آذربايجان شرقي با ۱۰ نفر، اصفهان با ۱۰ نفر و فارس با ۹ نفر بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون