• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4544 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ دي

مديرعامل شركت نفت ايرانول در آبادان:

ركورد فروش ايرانول شكسته شد

مديرعامل شركت نفت ايرانول در آبادان از شكستن ركورد فروش شركت نفت ايرانول خبر داد. به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، مهندس عيسي اسحاقي در شوراي مديران و مسوولان ايرانول در آبادان در آستانه هفت سالگي حضور خود در اين شركت به عنوان عضو هيات‌مديره و مديرعامل، گزارشي از مهم‌ترين كارها كه توسط كاركنان انجام و موجب پيشرفت ايرانول شده، ارايه داد و گفت: فروش ايرانول در ماه جاري از 21 هزار ميليارد ريال گذشت و ركورد فروش ايرانول را شكست. مهندس اسحاقي با بيان اينكه ميزان فروش و سود شركت در 6 ماهه اول امسال از كل ميزان فروش و سود شركت در سال ۹۴ بيشتر است و نشان‌دهنده استراتژي درست شركت است، تصريح كرد: در 9 ماهه سال‌جاري حدود 22 هزار ميليارد فروش داشتيم كه از فروش كل سال گذشته و از فروش از اول تاسيس ايرانول تاكنون بيشتر است. مديرعامل شركت نفت ايرانول با بيان اينكه در
٦ سال گذشته گام‌هاي بزرگي در ايرانول برداشته شده است، تاكيد كرد: در 6 سال گذشته تمام ركوردهاي توليد، فروش، صادرات، صادرات روغن موتور، سهم بازار، كاهش خام‌فروشي و سود در ايرانول شكسته شده و سال گذشته بي‌نظيرترين سال با رشد اكثر شاخص‌ها در ايرانول بود كه امسال بهتر از سال گذشته در برخي شاخص‌ها خواهيم بود.

مهندس اسحاقي با بيان اينكه كارها در ايرانول براساس استراتژي تدوين شده 8 ساله
(1404-1396) پيش مي‌رود، افزود: براساس اين استراتژي 60 برنامه اجرايي تا سال۱۴۰۰ با زمان‌بندي مشخص تدوين شده است. او تاكيد كرد: با اجراي استراتژي ايرانول خام‌فروشي بيس اويل از 140 هزار تن سال 94 به 30 هزار تن در سال 97 و فروش محصولات نهايي از 110 هزار تن به 170 هزار تن افزايش يافت كه موجب رشد حدود 11درصدي سهم بازار و افزايش چشمگير سود شركت شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون