• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3232 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت

پليس وقوع قتل را تكذيب كرد

كشف جسد زني جوان در دستشويي بيمارستان سجاد تهران

اعتماد|  «زن جوان در دستشويي را از تو قفل كرده بود و به فريادهاي همكارانش پاسخي نمي‌داد. پرستاران بيمارستان سجاد تهران مجبور شدند قفل را بشكنند اما وقتي وارد شدند، جنازه دوست‌شان را ديدند؛ سرنگي كه كنار جسد افتاده بود خبر از حادثه‌اي تلخ مي‌داد...»
ساعت 19 عصر دوشنبه تلفن قاضي كشيك تهران به صدا درآمد. پشت تلفن يكي از ماموران پليس آگاهي بود كه خبر مرگ مشكوك يكي از تكنيسين‌هاي اتاق جراحي بيمارستان سجاد را تشريح مي‌كرد. با حضور قاضي كشيك در محل حادثه مشخص شد كه تيمي از كارآگاهان در حال بررسي جنازه زني 34 هستند كه در يكي از سرويس‌هاي بهداشتي بيمارستان افتاده و به گفته همكارانش، از پرسنل بخش بيهوشي جراحي بود.
 يكي از كاركنان بيمارستان درباره جزييات اين حادثه به ماموران گفت: قرار بود قبل از اين حادثه، او را در اتاق جراحي ببينيم. ما منتظر او بوديم اما وقتي با تاخير چند دقيقه‌اي‌اش مواجه شديم نگران شديم. دنبالش گشتيم اما او را پيدا نكرديم تا اينكه تصميم گرفتيم سرويس‌هاي بهداشتي رختكن خانم‌ها را هم جست‌وجو كنيم.
همكار زن 34 ساله ادامه داد: هنگام جست‌وجوي سرويس‌ها متوجه شديم كه در يكي از آنها قفل است. اول همكارمان را صدا زديم اما وقتي ديديدم او جوابي نمي‌دهد تصميم گرفتيم كه قفل در را بشكنيم. وقتي وارد شديم با جسد همكارمان كه روي زمين افتاده بود و حركتي نمي‌كرد روبه‌رو شديم. مي‌خواستيم او را به اتاق عمل ببريم تا عمليات احيا را انجام دهيم اما متوجه شديم كه فوت كرده و كاري از دست ما برنمي‌آيد. بعد از آن با پليس تماس گرفتيم و ماموران به بيمارستان آمدند.
اين در حالي بود كه تعدادي از كاركنان هم سرنگي را كنار جنازه همكارشان ديده‌اند؛ موضوعي كه باعث شد تا فرضيه قتل دهان به دهان بچرخد؛ فرضيه‌اي كه سرانجام با صدور اطلاعيه‌اي از سوي پليس آگاهي مردود اعلام شد.
در اين اطلاعيه آمده است كه برابر بررسي‌هاي انجام شده از صحنه حادثه و تحقيقات تيم پزشكي قانوني، وقوع هرگونه جنايت در اين پرونده مردود است اما تحقيقات تا مشخص شدن علت و چگونگي مرگ همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون