• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3232 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت

خبر كوتاه

مرادي: به وزارت ورزش مي‌روم تا رخصت بطلبم

مراسم معارفه علي مرادي به عنوان رييس جديد فدراسيون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ي با حضور گواري، مدير كل دفتر امور مشترك فدراسيون‌هاي وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسيون برگزار شد. علي مرادي در ادامه بيا‌ن‌ كرد: من جلسه امروز را يك گپ و گفت‌وگوي دوستانه مي‌بينم و اول مي‌خواهم به وزارت ورزش و جوانان بروم و از گودرزي و سجادي كسب اجازه كنم و رخصت بطلبم. فكر مي‌كنم اين بهترين مسير باشد. انتظاراتي كه از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ي وجود دارد به حق است. اميدوارم كه تمامي خانواده‌ اين رشته دست به دست هم دهند تا همبستگي كه وجود دارد مانند گذشته منجر به شاد كردن دل مردم و مقام معظم رهبري شود. امور جاري فدراسيون را هم در اسرع وقت دنبال مي‌كنيم.

مجدآرا: مشكلي نيست و با وزارت ورزش تعامل دارم!

رييس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني در رابطه با گفته معاون همگاني وزارت ورزش مبني بر لزوم استعفا از ارتش براي به دست گرفتن رياست فدراسيون ورزش همگاني گفت: با وزارت ورزش در تعامل كامل هستم. علي مجدآرا در اين باره اظهار كرد: قصد مصاحبه در اين خصوص را ندارم اما همين را بگويم كه مشكل خاصي در اين باره وجود ندارد و بنده در تعامل كامل با وزارت ورزش و جوانان هستم. هيچ مشكلي درباره اين موضوع وجود ندارد كه بخواهم درباره آن صحبت كنم!

برنامه ويژه گوآرديولا براي مهار مسي

اگر قرار باشد يك مربي را نام ببريم كه در فوتبال ليونل مسي بيشترين تاثير را داشته است، بايد از پپ گوآرديولا نام برد كه به خوبي با توانايي اين بازيكن تكنيكي و گلزن آشناست. حالا نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا فرصتي را ايجاد كرده است كه بازيكن و مربي سابق بارسلونا در دو تيم متفاوت روبه‌روي هم قرار بگيرند. پپ گوآرديولا، سرمربي بايرن مونيخ براي مهار ليونل مسي قصد دارد تيمش را با سيستم جديدي به ميدان بفرستد و از حضور فيليپ لام در پست هافبك دفاعي استفاده و اين بازيكن را مامور مهار مسي كند. گوآرديولا ابتداي فصل فيليپ لام را باهوش‌ترين فوتباليستي توصيف كرد كه با او كار كرده است و حالا بايد ديد اين بازيكن آلماني كه در فينال جام جهاني نيز روبه‌روي مسي ايستاد، مي‌تواند اين بازيكن آرژانتيني را متوقف كند يا خير.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون