• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3115 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۳ آذر

انهدام باند توزيع قرص‌هاي اعتياد آور در گلستان

اعتماد| در جريان عملياتي ضربتي از سوي پليس گلستان، باند هفت نفره توزيع موادر مخدر و قرص‌هاي اعتياد آور متلاشي شد. در اين عمليات همچنين بيش از 20 هزار عدد قرص اعتياد آور كشف و ضبط شده است.
سردار سيد محمود ميرفيضي، فرمانده انتظامي استان گلستان با اعلام اين خبر به روند رسيدگي به پرونده متهمان اشاره كرد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان گلستان پس از كسب اطلاع از تشكيل باندي هفت نفره براي توزيع مواد مخدر و قرص‌هاي اعتياد آور در سطح استان گلستان به سرعت اقدامات اطلاعاتي و پليسي خود را آغاز كردند كه در جريان آن تشخيص هويت متهمان در دستور كار قرار گرفت. تحقيقات ماموران ادامه داشت تا سرانجام با تشخيص هويت متهمان و زيرنظر گرفتن فعاليت‌هاي آنان، مخفيگاه آنان كشف و در اقدامي ضربتي، هفت نفر از اعضاي باند از سوي ماموران دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل شدند. به گفته سردار ميرفيضي، در بازرسي از مخفيگاه متهمان 20 هزار عدد قرص اعتيادآور به همراه يك كيلوگرم مواد شبيه شيشه به همراه سه دستگاه خودرو و 10 دستگاه گوشي همراه از مخفيگاه متهمان كشف شد.
به گفته اين مقام انتظامي هفت نفر از اعضاي اين باند پس از دستگيري و با اعتراف در روند بازجويي‌ها به بزه انتسابي، براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي منتقل شدند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون