• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4619 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

خبرخوان

عدم برداشت اقساط وام‌هاي قرض‌الحسنه توسط بانك‌ها
 روابط عمومي بانك مركزي خبر داد: در برخي بانك‌ها و موسسات اعتباري، مبالغ برداشت شده به مشتريان عودت شده است. بانك مركزي همچنين بانك‌ها را مكلف كرد سامانه‌هاي برداشت اتوماتيك اقساط وام‌هاي قرض‌الحسنه را در دو ماه فروردين و ارديبهشت اصلاح كنند تا مانند اسفند ماه از حساب مشتريان قسطي برداشت نشود.


برنامه‌هاي جهش توليد  وزارت صنعت ابلاغ شد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت اعلام كرد: مهم‌ترين برنامه‌هاي سال جهش توليد بخش صنعت، معدن و تجارت در هفت محور و ۴۰برنامه، نهايي و ابلاغ شد.
سعيد زرندي افزود: اين برنامه‌ها شامل توسعه و تعميق ساخت داخل در راستاي جهش توليد (۱۱ برنامه)، مديريت واردات و توسعه صادرات غيرنفتي (پنج برنامه)، توسعه معادن و صنايع معدني با اجراي نقشه راه (پنج برنامه)، توسعه فناوري و محصولات دانش‌بنيان (پنج برنامه)، مديريت بازار و ساماندهي لجستيك تجاري (پنج برنامه) بهبود فضاي كسب‌وكار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت (پنج برنامه) و تامين منابع مالي و توسعه سرمايه‌گذاري (چهار برنامه) توسط وزير صنعت، معدن و تجارت به همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه ابلاغ شد. او گفت: در اين برنامه الزام‌هاي تحقق اهداف و اجراي برنامه‌هاي جهش توليد به صورت دقيق مشخص شده است.  زرندي ادامه داد: راهكارهاي رسيدن به جهش توليد، چالش‌هاي فراروي بخش صنعت در سال ۹۹، فرصت جهش‌هاي درون‌بخشي در سال جاري و هدف‌گذاري شاخص‌هاي توليد و تجارت در سال ۹۹، از مهم‌ترين بخش‌هاي برنامه‌هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
چقدر از خزانه براي كرونا خرج شد؟

خزانه‌داري كل كشور در وزارت امور اقتصادي و دارايي به منظور حمايت و پشتيباني از كادر بهداشت و درمان و مقابله با ويروس كرونا، معادل ۵۸ هزار و ۶۶.۴ ميليارد تومان پرداخت كرده كه از اين مبلغ معادل ۲۳۹۲ ميليارد تومان در وجه وزارت بهداشت، ۳۴۳۱ ميليارد تومان به بيمه سلامت، ۱۹.۹ ميليارد تومان به حساب اورژانس كشور و ۱۴.۵ ميليارد تومان هم در وجه اورژانس تهران واريز شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون