• ۱۴۰۳ سه شنبه ۶ آذر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4619 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

ادامه رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي با خدمات بانك رفاه

 بهره‌گيري از خدمات بانكداري الكترونيك همچون سامانه‌هاي اينترنت بانك، موبايل بانك، همراه‌ كارت، تبلت بانك، همبانك و تلفنبانك يكي از راه‌هاي ادامه فاصله‌گذاري اجتماعي حتي پس از بازگشايي كامل كسب و كارهاست كه بانك رفاه در اين زمينه توسعه قابل ملاحظه‌اي داشته است.
به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران و به نقل از سايت عصر ايران، ستاد ملي مبارزه با كرونا اعلام كرده كسب و كارها از 23 فروردين در استان‌ها و از 30 فروردين در تهران مي‌توانند فعاليت خود را از سر بگيرند، بي‌گمان با شروع دوباره معاملات، حجم مبادلات بانكي نيز افزايش خواهد يافت و به‌طور قطع ضرورت مراجعه به بانك‌ها نيز افزايش مي‌يابد، اما واقعيت اين است تا زماني كه استفاده از اسكناس و مسكوكات را به حداقل نرسانيم همچنان سايه خطر را احساس خواهيم كرد، زيرا طبق گفته اپيدولوژيست‌ها ويروس كرونا ديگر ريشه‌كن نمي‌شود و مانند ساير ويروس‌ها هميشگي خواهد بود و از آنجايي كه بين 12 تا 18 ماه زمان نياز است تا واكسن آن ساخته شود تنها راه، پيشگيري و رعايت نكات بهداشتي است.
از طرف ديگر اسكناس و مسكوكات يكي از منابع اصلي و منشا آلودگي و انتقال ويروس كرونا به شمار مي‌رود و براي جلوگيري از بيماري تا حد امكان بايد از وجه نقد در معاملات استفاده نكنيم و با استفاده از پرداخت‌هاي غيرحضوري سطح تماس با اسكناس را به حداقل ممكن برسانيم.
در واقع بهره گرفتن از خدمات غير حضوري و آنلاين نظير سامانه‌هاي اينترنت بانك، موبايل بانك، همراه‌ كارت، تبلت بانك، همبانك و تلفنبانك يكي از راه‌هاي ادامه فاصله‌گذاري اجتماعي حتي پس از بازگشايي كامل كسب و كارهاست، زيرا بهره‌گيري از خدمات بانكداري الكترونيك نياز به تردد در سطح شهرها براي انجام امور بانكي را كاهش مي‌دهد.
به‌طور قطع برخي بانك‌ها همچون رفاه كارگران اقدامات لازم در راستاي بانكداري الكترونيك را توسعه داده‌اند، از اين‌رو همه شهروندان مي‌توانند در سراسر كشور براي جابه‌جايي و انتقال پول بين حساب‌هاي خود يا ساير افراد، پرداخت قبوض، خريدهاي اينترنتي و حتي خريدهاي نقدي خود از خدمات الكترونيكي بانك رفاه در اين روزهاي دشوار استفاده كنند. سامانه‌هاي الكترونيكي بانك رفاه به منظور ارايه امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري به مشتريان كه با استفاده از آنها بتوانند بدون نياز به حضور فيزيكي در بانك، در هر ساعت از شبانه‌روز از طريق كانال‌هاي ارتباطي ايمن و با اطمينان عمليات بانكي دلخواه خود را انجام دهند شامل اينترنت بانك (حقيقي- حقوقي)، سرويس‌هاي مالي الكترونيكي (پرداخت قبوض، پرداخت اقساط با كارت‌هاي شتابي، خريد شارژ تلفن همراه، پرداخت مستقيم قبوض همراه اول و پرداخت حق بيمه با كارت شتابي)، سرويس‌هاي اطلاع‌رساني (استعلام پرداخت قبوض، استعلام اصالت ضمانتنامه‌ها، شبا، دريافت شماره كارت تسهيلات و مشاهده گواهي تمكن مالي)، تجارت الكترونيك (درگاه پرداخت اينترنتي)، موبايل بانك، تبلت بانك، همبانك رفاه، رمز يك‌بار مصرف موبايلي (OTP)، اپليكيشن موبايلي همراه كارت رفاه، رمز دوم پويا (يك‌بار مصرف) كارت، خدمات اينترنتي رفاه كارت (CIS)، سامانه نوبت‌دهي تحويل سكه، گواهي ديجيتال، برداشت وجه بدون كارت، كمك به سازمان‌هاي خيريه و... است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون