• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4673 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲ تير

در رويداد دوم آدرياتور

جوكوويچ با دو برد مسابقات را آغاز كرد

در روز افتتاحيه دومين رويداد تنيس آدرياتور، مرد شماره يك تنيس جهان موفق شد دو پيروزي به دست آورد. نواك جوكوويچ در نخستين ديدار موفق شد هموطنش پديا كريستين را با نتيجه دو بر صفر و با نتايج 4 بر 3 و 4 بر يك شكست دهد.  او در دومين مسابقه نيز توانست با نتايج 4 بر يك و 4 بر 3 برنا كوريچ تنيسور كروات را از پيش رو بردارد. اما الكساندر زورف و ماريان چيليچ برخلاف تصورات مقابل دانيلو پتروويچ و آندري روبلف بازي‌هاي افتتاحيه خود را از دست دادند. زورف اما در بازي بعدي‌اش توانست با نتيجه 2 بر يك و با نتايج 4 بر 3، صفر بر 4 و 4 بر 3 پيروز شود. او با اين برد شانس صعودش به فينال مسابقات را حفظ كرد. 
اين تورنمنت دومين سري از مجموعه مسابقاتي است كه با ابتكار جوكوويچ و بعد از تعطيلي طولاني‌مدت مسابقات به خاطر شيوع كرونا برگزار مي‌شود. هدف از برگزاري اين تورنمت كمك به بازيكنان براي بازگشت به تناسب اندام است. اين مسابقات در 2 گروه و به صورت دوره‌اي برگزار مي‌شود و صدرنشينان هر گروه مستقيم به فينال مي‌رسند. هر تنيسور بايد براي برد 2 ست از 3 ست كه هر ستش شامل 4 گيم است را برنده شود.
در مسابقات روز شنبه اين رقابت‌ها ريچارد گاسكويئت موفق شد دومنيك تيم قهرمان رويداد نخست را كه در بلگراد برگزار شده بود شكست دهد. فلسيانو لوپز نيز متئو برتيني را از پيش رو برداشت و استفانوس تيتسيپاس نيز داستين برون را مغلوب كرد. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون