• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3242 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت

متهمان را شناسايي كنيد

كلاهبرداري از فروشندگان موبايل با شگرد واريز اينترنتي پول

اعتماد| پليس تهران با انتشار تصوير دو متهم به كلاهبرداري از فروشندگان گوشي همراه، از شهروندان خواست تا آنها را شناسايي كنند.
رسيدگي به اين پرونده از فروردين امسال با مراجعه پسري جوان به كلانتري 121 سليمانيه تهران كليد خورد. در اين روز شاكي به ماموران گفت كه دو نفر به عنوان خريدار گوشي همراه به مغازه او آمده و به بهانه پرداخت اينترنتي پول گوشي، اقدام به كلاهبرداري كرده‌اند. با ثبت شكايت مالباخته پرونده‌اي مقدماتي با موضوع «كلاهبرداري» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 شاكي در ادامه اظهارات خود به كارآگاهان گفت: ساعت 20:30 بيست و نهم فروردين امسال دو نفر به مغازه‌ام در بازار موبايل شرق آمدند تا يك دستگاه گوشي همراه به مبلغ يك ميليون و 200 هزار تومان بخرند. يك نفر از آنها كه خريدار اصلي بود با اين بهانه كه پول كافي همراه ندارد از من خواست تا كارت عابربانكم را در اختيارش بگذارم تا او بتواند به شكل اينترنتي پول گوشي را پرداخت كند. من كارتم را دادم و او هم بعد از چند دقيقه يك تاييديه واريز اينترنتي پول به من نشان داد. من كه فكر مي‌كردم آنها پول را واريز كرده‌اند، گوشي را تحويل‌شان دادم اما روز بعد كه موجودي حسابم را چك كردم متوجه شدم كه هيچ پولي واريز نشده و آنها از من كلاهبرداري كرده‌اند.
در حالي كه تحقيقات پليس براي دستگيري متهمان ادامه دارد، مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، با انتشار تصوير دو متهم از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعات درباره هويت واقعي، مخفيگاه و محل‌هاي تردد آنها را از طريق شماره تماس 33199099 در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون