• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3242 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت

خبر كوتاه

سازش دو طايفه در ايذه بعد از ۱۱ سال

ميزان| دو طايفه در روستاي كهباد از توابع شهرستان ايذه بعد از ۱۱ سال با هم مصالحه كردند.
عبدالعباس زبيدي، رييس شوراهاي حل اختلاف استان خوزستان با اعلام اين خبر گفت: در سال 82 نزاع بين دو طايفه از اين روستا بر سر مالكيت يك خانه، باعث قتل سه عضو يك خانواده شد. با شكايت خانواده مقتولان، احكام قصاص صادر شد اما سرانجام پس از 11 سال و با تلاش رييس و اعضاي شعبه ۲۹ مجتمع شماره ۴ شوراي حل اختلاف شهرستان اهواز و معتمدين و بزرگان شهرستان ايذه، اولياي دم رضايت داده و پرونده با صلح و سازش دو طايفه مختومه شد.

 

جزييات بيشتر از حادثه مهاباد
ميزان| رييس دادگستري مهاباد اخبار مربوط به قصد خودكشي متوفي در حادثه مهاباد را تكذيب كرد.
صمد حضرتي درباره آخرين وضعيت پرونده حادثه مهاباد گفت: متوفي و متهم قصد ازدواج با هم را داشتند و در آن روز اين خانم به اتاق متهم رفته تا در مورد نحوه ازدواج‌شان صحبت كنند. 25 پيامكي كه بين اين دو نفر رد و بدل شده هم نشان مي‌دهد كه آنها پيش از اين با هم ارتباط داشته و به هم علاقه‌مند بوده‌اند.
حضرتي، ترس متهم از مدير و اخراج از هتل را يكي از احتمال‌هاي تصميم او براي پريدن به بالكن طبقه سوم دانست و گفت: طبق نظر پزشكي قانوني و متخصص زنان و زايمان هيچگونه اثري از تعرض و تجاوز به اين فرد نيست ضمن اينكه هيچ عقل سالمي نمي‌پذيرد كه كسي متوفي را از پنجره هتل به پايين پرت كرده باشد يا اينكه متوفي قصد خودكشي داشته است. چراكه محل سقوط متوفي با پنجره اتاقي كه در آن بوده، فاصله زيادي دارد.
به گفته رييس دادگستري مهاباد، در رابطه با اين پرونده هركسي كه به هر عنواني در حادثه دخالت داشته مورد بازجويي قرار مي‌گيرد. متهم نيز به اتهام خلوت كردن با نامحرم دستگير شده است.

 

تولد نوزاد  هنديجاني در آمبولانس
ايرنا| رييس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي دانشكده علوم پزشكي آبادان از تولد نوزاد هنديجاني در آمبولانس در راه انتقال به بيمارستان ماهشهر خبر داد.
شهرام مقام با اعلام اين خبر گفت: مادر باردار هنديجاني كه شرايط زايمان وي در بيمارستان هنديجان مهيا نبود، بنا به تشخيص پزشك معالج يكشنبه شب به بيمارستان ماهشهر اعزام شد.
مادر اين نوزاد ساعت 23:10دقيقه از بيمارستان شهداي هنديجان به ماهشهر اعزام شده بود كه در فاصله 27 كيلومتري اين شهر شرايط زايمان براي وي مهيا شد. مقام گفت: با تلاش و پيگيري دو تكنيسين فوريت‌هاي پزشكي دانشكده علوم پزشكي آبادان شاغل در هنديجان و ماماي همراه آنها، نوزاد هنديجاني در آمبولانس متولد شد.
وي افزود: پس از زايمان در آمبولانس مادر و فرزند پسر وي در سلامتي كامل به بيمارستان حاجيه نرگس ماهشهر منتقل شدند. اين دومين زايمان يك مادر باردار در آمبولانس از ابتداي امسال تاكنون در هنديجان است. هنديجان از شهرهاي تاريخي ايران با قدمتي بيش از سه هزار سال در جنوب شرقي خوزستان و فاصله 70 كيلومتري جنوب شرقي بندر ماهشهر در شمال خليج فارس قرار دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون