• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3243 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

نطق ميان‌دستور

روح‌الله حسينيان، نماينده تهران در مجلس گفت: ما مخالف اين هستيم كه از يك اصل كوتاه بياييم و اين كوتاهي را فتح بابي براي تعامل با زورگويان جلوه دهيم. با فريبكاري مخالفيم و نگرانيم جام زهر را با رنگ و طعمي ديگر در كام ملت بريزند، با كوتاه آمدن در مقابل زورگويان عالم به شكست چندباره بشريت كمك كرده‌ايم. حسينيان ادامه داد: ما فروختن عزت ملت ايران را هيچ افتخاري نمي‌دانيم و هرگز به خاطر فضاسازي چند رسانه وابسته و نظرسنجي‌هاي ساختگي با اين جماعت همرنگ نخواهيم شد.  
وحيد احمدي، نماينده كنگاور، صحنه و هرسين در مجلس ضمن تاكيد بر اينكه تقسيم‌بندي‌ها و خط كشي‌هاي داخلي مانع از كينه دشمن نسبت به فرزندان انقلابي اين مرز و بوم نخواهد بود، گفت: لازم است تا دولتمردان به نيرنگ‌هاي دشمن در حوزه‌هاي سياسي، اقتصادي، امنيتي و فرهنگي توجه لازم را داشته باشند.
ناصر سوداني، نماينده اهواز و باوي در مجلس خطاب به مخالفان ايراني با انرژي صلح‌آميز هسته‌اي، تاكيد كرد: ما، اهل دبه درآوردن را دك مي‌كنيم و انرژي هسته‌اي را براي توسعه همه‌جانبه كشور به منزله اكسيژن درهوا مي‌دانيم و اگرچه شما قياس به نفس مي‌كنيد، ليكن ما به همه ثابت مي‌كنيم كه مي‌توان اين فناوري را تنها در خدمت اهداف پاك بشري قرار داد.
عزيز اكبريان نماينده البرز و كرج در مجلس از تيم مذاكره‌كننده خواست در صورت تهديد سران امريكا با قطع مذاكرات، ادامه كار را به ملت ايران بسپارند و تصريح كرد: ملت ايران ملتي بزرگ و قدرتمند و اهل گفت‌وگو است اما در مقابل هر تهديدي جواب دندان شكن خواهد داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون